با تلاش اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در گلستان ؛ تولید در کارخانه آجرماشینی گنبد کاووس پس از 3 سال از سر گرفته می شود .
کد خبر: ۶۹۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 01 January 2019

به گزارش تابناک گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان ،در جلسه دیروز ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان  که در محل این کارخانه در آزادشهر برگزار و  راهکارهای راه اندازی دوباره این کارخانه بررسی شد .

هادی هاشمیان افزود : در این جلسه با موافقت شرکت های خدمات رسان به صاحب این کارخانه فرصت چند ماهه برای پرداخت بدهی  داده شد و به زودی گاز این شرکت وصل خواهد شد .

هاشمیان افزود : با وصل گاز این شرکت ، تولید در این کارخانه از سر گرفته می شود و همه 120 کارگر  آن که بیکار شده بودند به سرکار خود باز خواهند گشت .

رئیس کل دادگستری گلستان  گفت: در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان پرونده واحد های تولیدی که دچار مشکل شده اند را بررسی و پس از اطمینان از این که صاحبان این کارخانه ها ، واقعا به دنبال تولید هستند به آنان برای راه اندازی مجدد و برداشتن موانع کمک می کنند .

رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: پیش از این نیز بارها اعلام کرده ایم که توقیف واحد های تولیدی ممنوع است و باید بانک ها و مدیران سازمان های مرتبط مانند صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی با حضور دادگستری دور یک میز جمع شوند و برای ادامه تولید در واحد های دچار مشکل ، راهکار ارائه دهند.

هادی هاشمیان افزود : از ابتدای امسال تا کنون 21 واحد تولیدی برای حل مشکلات خود به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در گلستان مراجعه کرده اند که با کمک دبیرخانه ستاد دوباره به چرخه ی تولید بازگشتند.

به گفته ی هاشمیان ، راه اندازی شعب ویژه رسیدگی به پرونده های واحد های تولیدی در دادسراها ، دادگاه های بدوی و محاکم تجدید نظر و برگزاری دوره های اشنایی قضات با محیط کسب و کار را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی استان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار