نمایندگان دادستانی ، بهداشت ، دامپزشکی، نیروی انتظامی، اورژانس و پلیس راهور اعضای این کمیته هستند و وظیفه نظارت بر بازار‌های هفتگی را دارند.
کد خبر: ۶۹۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 04 January 2019

به گزارش تابناک گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت : بررسی سلامت اقلام خوراکی ، تامین امنیت بازار ، ساماندهی رفت و آمد خودروها برای جلوگیری از ترافیک و پیشگیری از خرید و فروش اموال دزدی از جمله مواردیست که  اعضای این کمیته موظف اند انجام دهند.

حجت الاسلام سیدرضا سید حسینی با اشاره به خرید و فروش دام و پرندگان زنده در برخی از بازار‌های هفتگی گفت :  دامپزشکی موظف است با استقرار در  این بازارها پرندگان و دام‌هایی که خرید و فروش می‌شود را  معاینه و از سلامت آن ها مطمئن شوند .

 به گفته ی سید حسینی ، بهداشت هم باید تیم های بهداشتی خود را در بازار‌های هفتگی مستقر و مسائل مربوط به اغذیه فروش‌های این بازارها را رسیدگی کنند.

وی در ادامه افزود : پلیس آگاهی نیز در بازار‌های هفتگی مستقر  می شود تا در صورت فروش اموال مسروقه و قاچاق، اقدامات لازم را انجام دهند.

به گفته ی دادستان سیدحسینی،  پلیس راهور نیز  به منظور کنترل ترافیک و اورژانس نیز برای ارائه خدمات درمانی در این بازار‌ها مستقر  هستند.

بازارهای هفتگی از گذشته های دور ، محلی برای داد و ستد کالاها و محصولات کشاورزی در شهر ها و روستاهای  استان های شمالی کشور از جمله استان گلستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار