حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با بهره مندی از منابع صندوق توسعه ملی مهمترین هدف ارایه تسهیلات روستایی به صاحبان ایده و کسب و کار است.
کد خبر: ۷۰۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 09 January 2019

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از معرفی 102 طرح حوزه ICT به کارگروه مربوطه جهت دریافت تسهیلات ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری خبر داد.
وی با بیان اینکه آیین نامه اجرایی این نوع تسهیلات سال گذشته ابلاغ و از امسال نیز پرداخت آن آغاز شده، تاکید کرد: تاکنون بیست و چهار میلیارد و 340 میلیون ریال برای 51 طرح حوزه ICT در استان گلستان به متقاضیان پرداخت شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان تعداد طرح های ارسالی به کارگروه را 102 طرح عنوان کرد و گفت: از تعداد 102 طرح ارسالی به کارگروه تعداد 75 طرح به بانک عامل ارجاع گردیده که نهایتاً تاکنون به 51 طرح تسهیلات پرداخت شده است.
محمد احمدی ادامه داد: شهرستان علی آباد کتول و گرگان به ترتیب با 11 و 9 طرح بیشترین تعداد تسهیلات پرداختی را به خود اختصاص دادند.
وی در ادامه گفت: برای بازدهی مناسب طرح های اشتغال زایی و دریافت تسهیلات نقشه راه مشخصی داریم و در این راستا برای استفاده بهینه از فاز دوم تسهیلات اشتغال روستایی و تسهیلات وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمهیدات لازم را در نظر گرفته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار