مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان و شهرستان گنبدکاووس، 40 میلیارد تومان برای ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۰۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 19 January 2019
به گزارش تابناک گلستان ,بهمن طیبی عصر امروز در بازدید از مجموعه سوارکاری گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مجتمع فرهنگی ورزشی شامل خانه ژیمناسیک،سالن تخصصی، تالار و غیره است که اعتبار آن در سفر رئیس جمهور به استان گلستان تخصیص یافت.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان بیان داشت: مجموعه سوارکاری گنبدکاووس یکی از مجموعه های فاخر در استان و کشور است که برای حفظ و نگهداری این مجموعه در سال گذشته حدود 700 میلیون تومان در راستای بهسازی و نوسازی آن هزینه شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزش والیبال یکی از رشته های اصلی در این شهرستان است و علاقمندان و استعدادهای خوبی در این رشته دارد، مجموعه تخصصی آکادمی والیبال در شهرستان با اعتبار 2 میلیارد تومان در حال ساخت است و انتظار می رود تا پایان سال 98 به بهره برداری برسد.
طیبی با بیان اینکه گنبدکاووس در تیرماه سال 98 میزبان مسابقات قهرمانی والیبال نشسته جهان است، گفت: جلسات هماهنگی با فدراسیون در راستای برگزاری این مسابقات در شهرستان برگزار شده، نیازهایی برای برگزاری این مسابقات وجود دارد که بخشی از آن در تعهد فدراسیون و بخشی در استان باید انجام شود.
وی اضافه کرد: بازدید از محل برگزاری انجام شده و مقدمات کار در حال انجام است و امید داریم هتل شهرستان برای اسکان تیم های شرکت کننده به بهره برداری برسد تا مشکلی در زمینه اسکان انجام نشود.
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان خاطر نشان کرد: استادیوم 5 هزار نفری گنبدکاووس دارای زمین تخصصی فوتبال است و خوشبختانه تمرین این ورزش در این استادیوم بوده، به لحاظ هزینه زیادی که برای ساخت این استادیوم انجام شده و انتظار می رود در حفظ و نگهداری این مکان ورزشی تلاش شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار