استاندار گلستان با اشاره به اینکه اسفند ماه سالجاری و در آستانه نوروز 98 نمایشگاه فروش بهاره در شهرهای گرگان و گنبد برگزار می شود، اظهار کرد: در حوزه مواد غذایی ، تولیدات داخلی استان با قیمت مناسب در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ 27 January 2019

به گزارش تابناک گلستان ، دکتر سید مناف هاشمی در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تصریح کرد:دغدغه اصلی دولتمردان اشتغال و معیشت مردم است.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از قاچاق و تامین نیاز مردم استان، تا اطلاع ثانوی مجوز فروش و صادرات دام زنده فقط به مقصد استان تهران و استانهای همجوار داده خواهد شد ، افزود: استان های دیگر در صورت نیاز با کشتار در این استان می توانند گوشت مورد نیاز خود را تهیه کنند.

استاندار گلستان با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت استان در حوزه نهاده های دامی خوب است خاطر نشان کرد: بیش از 12000 تن از نهاده های دامداری ها و مرغداری ها در سیلوهای گلستان ذخیره سازی شده است.

دکتر هاشمی قاچاق دام زنده را از دغدغه های مطرح شده و مهم دولت دانست و گفت: ریاست محترم جمهور بر اتخاذ رویه واحد و مؤثر در برخورد با این پدیده از سوی دستگاه های مسؤول تأکید کرده اند .

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار سرانه آمار واقعی مصرف مردم و تولید در استان را در جلسه آینده ارائه نماید، افزود: انتظار از ادارت مرتبط بخصوص جهاد کشاورزی، صنعت،معدن و تجارت و مدیریت و برنامه ریزی استان این است که در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

منبع : سازمان صمت گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار