مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان در جشن رونق تولید واحدهای صنعتی استان در شهرک صنعتی بندر گز گفت : طی دو سال و نیم گذشته 78 واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید برگشته اند .
کد خبر: ۷۱۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 09 February 2019

به گزارش تابناک گلستان حجت الله خلیل زاده در جشن رونق تولید واحدهای صنعتی راکد استان که در محل کارخانه دیوار پوشش سیمان پارت در شهرک صنعتی بندرگز با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و فعالان صنعتی شهرستان بندرگز برگزار گردید ، ضمن تبریک ایام دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و تسلیت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ، گفت : طی دو سال و نیم گذشته 78 واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید برگشته اند و بیش از 1000 نفر در این واحدها مشغول به کار شده اند .

وی گفت : در شرایطی که بسیاری از واحدهای تولیدی ما مواد اولیه شان از خارج تامین می شود با اعمال تحریم ها دچار مشکل شدند و این که شرایطی ایجاد شد و طرح رونق تولید در کشور اجرا گردید باعث شد تا رونق به بسیاری از واحدهای تولیدی برگردد .

خلیل زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : ایشان می فرمایند " پیشقراول توسعه کشور بخش صنعت است " و این نشان می دهد که ما باید برای توسعه بخش صنعت برنامه داشته باشیم .

به گفته وی ، 96 درصد صنایع کشور را صنایع کوچک تشکیل می دهند و تنها 4 درصد صنایع بزرگ هستند و 53 درصد درآمد بخش صنعت کشور در همین 4 درصد است و

وی افزود : و این در حالی است که 67 درصد اشتغال بخش صنعت کشور در صنایع کوچک می باشد ، و این نشان می دهد که صنایع کوچک نقش زیادی در اشتغال دارند اما درآمدشان کم است ، لذا باید برای توسعه این بخش برنامه ریزی نمود .

گفتنی است در این مراسم احمدی فرماندار شهرستان بندرگز نیز با اشاره به تاریخ کهن این مرز و بوم ، گفت : وضعیت کنونی کشور قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست و مردم باید قدر دستاوردهای نظامشان را بدانند .

وی با اشاره به انتخابات 12 فروردین 58 درست بعد از انقلاب ، گفت : حضور گسترده مردم در این انتخابات نشان داد که مردم از وضعیت گذشته کشور راضی نبودند و لذا به جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت آری گفتند و این که عده ای امروز می گویند شرایط قبل از انقلاب بهتر از شرایط فعلی بود حرفی بیهوده است .

احمدی افزود : 40 سال از درخشندگی و بالندگی نظام ما می گذرد و اتفاقات خوبی در کشور افتاده است و مردم هم تمامی موفقیت ها را بخوبی می دانند .

منبع : روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار