نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از عموم مردم ولایت مدار استان جهت شرکت در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن، سالروز چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کردند .
کد خبر: ۷۱۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 10 February 2019

به گزارش تابناک گلستان ، متن کامل پیام دعوت آیت الله نورمفیدی و دکتر هاشمی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنگامه بالندگی نظامی است که بر پایه آموزه های متعالی اسلام ناب محمدی، در سایه رهبری بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) و با اتحاد، همدلی و وحدت مردم ولایت مدار شکل گرفت.
در طول چهل سال گذشته دشمنان قسم خورده ملت ایران با لطایف الحیلی تلاش کردند جمهوری اسلامی را از حرکت ساقط کنند اما نه تنها در اهداف خود موفق نبودند بلکه همبستگی مردم ایران روز به روز افزایش پیدا کرد و تک تک ایرانیان در روزهای انقلاب، لحظات پر تلاطم جنگ تحمیلی و در سال های سازندگی و تحریم های ظالمانه با مال و جان خویش از آرمان های انقلاب دفاع کردند و لحظه ای پای پس نکشیدند.
مردم شریف ، ولایت مدار و قدردان گلستان نیز همواره همچون دیگر دلسوزان جمهوری اسلامی ایران دوشادوش مسئولان اندیشه ای جز دفاع از آرمان های انقلاب نداشتند و همه از هر قومیت ، نژاد و مذهبی ، برادرانه در مسیر پایداری ایران اسلامی و رشد و بالندگی این سرزمین و این استان، تلاش کردند.
اینجانبان در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی از تمامی مردم همیشه در صحنه استان اعم شیعه و سنی دعوت می نماییم که تا با حضور مثال زدنی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخی کوبنده به یاوه گویی های استکبار جهانی و خصوصاً آمریکای جنایتکار دهند و همچون گذشته در همراهی با آرمان های انقلاب اسلامی , امام راحل و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گام بردارند و به جهانیان ثابت نمایند که بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی مردم عزیز و قدرشناس هستند.

                سیدکاظم نورمفیدی                                                                  سید مناف هاشمی
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان                                استاندار گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار