نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور حماسی و پرشور مردم شریف استان گلستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قدردانی کردند.
کد خبر: ۷۱۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 12 February 2019
به گزارش تابناک گلستان ، متن کامل پیام مشترک آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و دکتر سید مناف هاشمی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دهه مبارک فجر نماد وحدت , همگرایی و ولایت مداری مردمی است که آرمان های خود را یک صدا فریاد کشیدند و با رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی را به عنوان نظامی آزاده و فارغ از ابرقدرت های شرق و غرب تثبیت کردند.
ملت شریف ایران در حالی چهلمین بهار انقلاب اسلامی خود را جشن می گیرند که دشمنان قسم خورده این سرزمین در طول سالیان گذشته لحظه ای از دشمنی با مردم و حکومت مطبوعشان دریغ نورزیده اند.
حضور بی بدیل و بی نظیر مردم ولایت مدار گلستان اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در واقع نشانگر پیروی و همراهی ولی نعمتان انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل , انقلاب شکوهمند اسلامی و رهنمون های حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است. 
اینجانبان ضمن تقدیر از حضور پرشور و مثال زدنی شما مردم شهید پرور استان گلستان که در راه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۴ هزار شهید گلگون کفن را تقدیم کرده اید, در این راهپیمایی تقدیر می نماییم و بر این باوریم که با وحدت موجود در کشور و استان دشمنان هرگز به اهداف حقیر خود دست نخواهند یافت.
 سیدکاظم نورمفیدی
 نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان           
 
 سید مناف هاشمی 
 استاندار گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار