رای گیری برای انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش استان گلستان در سال ۱۳۹۷ از صبح سه شنبه ۲۳ بهمن آغاز شد و تا دوم اسفند ادامه دارد.
کد خبر: ۷۱۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 12 February 2019
به گزارش تابناک  گلستان ، رای گیری برای انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش استان گلستان در سال ۱۳۹۷ از صبح سه شنبه ۲۳ بهمن آغاز شد و تا دوم اسفند ادامه دارد.شرکت کنندگان برای انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش استان گلستان در سال ۱۳۹۷ می‌توانند وارد سایت (www.varzeshegolestan.ir) شده و سه ورزشکار برتر را به ترتیب انتخاب کنند که انتخاب اول ۵ امتیاز، انتخاب دوم ۳ امتیاز و انتخاب سوم ۱ امتیاز دارد.
گفتنی است؛ قهرمان قهرمانان ورزش استان گلستان برای نخستین بار در سال ۱۳۹۷ با رای کارشناسان و مردم انتخاب می‌شود که به همین منظور کارگروهی در اداره کل ورزش و جوانان گلستان با عضویت نمایندگانی از این اداره کل، پیشکسوتان ورزش و ورزشی نویسان تشکیل شد.
بر این اساس ۵۰ کاندیدا به عنوان برترین ورزشکاران استان در سال ۱۳۹۷ توسط کارگروه انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش گلستان معرفی شدند تا کارشناسان و مردم به آنها رای دهند.
رای گیری برای انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش گلستان در سال ۱۳۹۷ از ۲۳ بهمن تا دوم اسفند (۱۰ روز) است و مراسم معرفی قهرمان قهرمانان اواخر اسفند برگزار خواهد شد.
۱۰۰ کارشناس منتخب ورزش گلستان به طور مکتوب آرای خود را ثبت می‌کنند و رای گیری مردمی هم در سایت طراحی شده خواهد بود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار