رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان:
سفیر پاکستان قول داد تا اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد و اعلام کرد که هیچ کدام از این گروه‌های تروریستی مورد حمایت دولت ما نیستند و ملت ما هم از وجود آن‌ها رنج می‌برند.
کد خبر: ۷۱۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ 19 February 2019

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی‌فراهانی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان از تماس تلفنی خود با سفیر پاکستان برای پیگیری موضوع حادثه تروریستی خاش-زاهدان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از سپاهیان کشورمان شد، خبر داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: در این تماس تلفنی از دولت پاکستان خواسته شد تا به تعهدات خود درباره مقابله با اقدامات گروه‌های تروریستی در داخل خاک این کشور عمل کند، زیرا تروریست‌ها از خاک پاکستان برای ورود به ایران و انجام عملیات‌های خرابکارانه و تروریستی علیه کشورمان استفاده می‌کنند.

امیرآبادی‌فراهانی تاکید کرد: سفیر پاکستان قول داد تا اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد و همچنین در ادامه اعلام کرد که هیچ کدام از این گروه‌های تروریستی مورد حمایت دولت پاکستان نیستند و ملت ما هم از وجود آن‌ها رنج می‌برند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان همچنین در این گفت‌وگو از سفیر پاکستان خواست تا مراتب نگرانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره عدم برخورد قاطع و مناسب ارتش این کشور با تروریست‌هایی که با حضور در مناطقی از پاکستان هرازگاهی به ایران آمده و اقدامات تروریستی انجام می‌دهند را به دولت و پارلمان این کشور اعلام کند.

شایان ذکر است؛ در شامگاه چهارشنبه (۲۴ بهمن ماه) گروهک تروریستی جیش الظلم در یک اقدام تروریستی به اتوبوس حامل مرزداران سپاه پاسداران حمله کرد که این اقدام منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از سپاهیان شد.

منبع: قم نا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار