مراسم گرامیداشت شهیدان حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان دوشنبه شب با حضور قشرهای مختلف مردم، علما، روحانیان و مسئولان در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰ 19 February 2019

به گزارش تابناک قم، استاد حوزه علمیه قم در این مراسم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتی که به مناسبت این حادثه بیان فرمودند، دو مدال افتخار را به شهدای سرافراز آن دادند و آنها را بندگان صالح خدا و جوانان و انسان های خدمتگزار خطاب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی اراکی با اشاره به خدمت خالصانه و بی منت شهدای سپاه به عنوان حافظان مرزها و تامین کنندگان امنیت کشور بیان داشت: این شهدا حق بزرگی به گردن همگان دارند، چرا که سالیانی است که پیرامون کشور را آتش در برگرفته ولی با عنایت های خدا، امام زمان (عج)، اهل بیت و رشادت و دلاور مردی این مردان بی ادعا و نیروی های سپاهی و انتظامی در نعمت امنیت زندگی می کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه شکرگزار این نعمت و کسانی که آن را به ما بخشیدند، باشیم، بیان کرد: شهدای حادثه اخیر مظلومانه و غریبانه در یک عملیات تروریستی کور، جان خود را تقدیم کردند و به مقام رفیع شهادت و آرزوی دیرینه ای که داشتند نائل شدند.

عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به القاعده با اقدام کور تروریستی انتحاری، چهارشنبه هفته گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش - زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 تن از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13تن دیگر زخمی شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار