رئیس جامعه هتلداران استان گلستان در راستای مصوبه جدید هیئت دولت در زمینه معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض گمرکی گفت: این مصوبه در جهت توسعه گردشگری بسیار تاثیر گذار است و کیفیت سفر را برای هموطنان و گردشگران افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۷۱۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 24 February 2019

به گزارش تابناک گلستان ؛ باب الله تجری در راستای مصوبه جدید هیئت دولت در زمینه معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض گمرکی تصریح کرد: سرمایه گذاران به دلیل عدم پرداخت عوارض تمرکز بیشتری بر ارائه خدمات بهتر به گردشگران خواهند داشت و این امر میتواند کیفیت ارائه خدمات را در حوزه گردشگری افزایش دهد.

وی گفت :  بسیاری از سرمایه گذاران در زمینه واردات ماشین آلات حوزه گردشگری مشکل داشتند که این امر درجهت نوسازی و تجهیز هتلها بر اساس استانداردها ی بین المللی بسیار موثر است.

رئیس جامعه هتلداران گلستان بیان کرد : با این مصوبه ساخت و ساز در حوزه گردشگری بیشتر می شود و فعالان این بخش می توانند زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز را بدون دغدغه وارد کشور کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه هیئت دولت تجهیزات مورد نیاز تاسیسات گردشگری که در کشور تولید نمی شود و یا تولید آن کفایت بازار داخلی را نمی کند از پرداخت عوارض معاف خواهند بود که این امر دغدغه ای برای تولیدکنندگان تجهیزات داخلی باکیفیت ایجاد نخواهد کرد.

این فعال حوزه گردشگری کشور با تاکید بر این که معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض با استقبال سرمایه گذاران این حوزه مواجه شده است گفت : خوشبختانه با اقداماتی که در حال انجام است شاهد هستیم که گردشگری جایگاه خود را کشور به دست آورده و همه ارکان جامعه به اهمیت این صنعت اشتغالزا پی برده اند.

وی از سازمان میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری برای پیگیری و به نتیجه رساندن این مصوبه در هیئت دولت تقدیر و تشکر کرد.

منبع : سازمان میراث فرهنگی گلستان

 

لازم به ذکر است ؛ در جلسه روز چهارشنبه اول اسفند ماه 97 هیات دولت در راستای حمایت از گردشگری، تجهیزات، تاسیسات و ماشین آلات مربوط به این حوزه را از پرداخت عوارض گمرکی معاف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار