استاندار گلستان با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذار استراتژی اقتصادی استان است، اظهار کرد: سرمایه گذاران نباید درگیر چرخه پیچیده اداری شوند.
کد خبر: ۷۱۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 24 February 2019
به گزارش تابناک گلستان ، دکتر سید مناف هاشمی عصر روز شنبه 4 اسفند در مراسم کلنگ زنی پروژه نیروگاه 25 مگاواتی برق آق قلا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان گلستان تصریح کرد: تبدیل کردن منطقه به قطب تولید برق از برنامه‌های مهم دولت در این استان است.
وی با اشاره به اینکه این نیروگاه گازی با سرمایه گذاری 12میلیون یورویی توسط بخش خصوصی اجرا می شود ، افزود: با افتتاح این نیروگاه برای 32 نفر اشتغالزایی خواهد شد.
استاندار گلستان با بیان اینکه در دهه فجر امسال 2800 پروژه در استان افتتاح یا کلنگ زنی شده است، اظهار کرد: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 2100 میلیارد تومان هزینه شده و برای 6604 نفر نیز اشتغال ایجاد می شود.
دکتر هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به احداث مسکن بهرای نیازمندان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به دستور رییس محترم جمهور کلیه دستگاههایی که زمین مازاد دارند باید جهت ساخت مسکن در اختیار اداره کل راه و شهر سازی قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه امروز نیاز به وحدت بیشتری داریم،‌ گفت: هم مردم و هم مسئولان باید دقت کنند که نباید بهانه به دست دشمن بدهند زیرا دشمن هم در داخل و هم در خارج حضور جدی دارد و به دنبال تفرقه افکنی است.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه آمریکا می گفت ایران چهل سالگی انقلاب را نمی بیند، تصریح کرد: با وحدت، نسل های بعدی 140 سالگی انقلاب را نیز جشن خواهند گرفت.
دکتر هاشمی با بیان اینکه طبق آمار رسمی کشور نرخ بیکاری در سه فصل اول سال تک رقمی شده است افزود: این آمار در سال گذشته نسبت به این مدت 13/7 بوده که استان از این لحاظ پیشرفت خوبی داشته است.
لازم به ذکر است که پروژه نیروگاه گازی 25 مگاواتی شهید اکبرپور آق قلا توسط بخش خصوصی (شرکت بین المللی طلیعه عمار) از هفته آینده شروع به کار کرده و در هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
منبع : استانداری گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار