مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار فراخوان مسابقه مقاله نویسی شخصیت و اندیشه های حکیم ابوالقاسم میرفندرسکی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان منتشر شد.
کد خبر: ۷۲۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 03 March 2019

به گزارش تابناک گلستان، عادله کشمیری افزود: اثر مبانی عرفانی میرفندرسکی بر نظام فلسفی وی، اثر پذیری ملاصدرا از تعالیم میرفندرسکی، سیره عملی میرفندرسکی در تربیت طلاب، مناظرات مذهبی میرفندرسکی و مقام ادبی میرفندرسکی و جایگاه شعر و ادب در آثار وی از جمله محورهای این مسابقه مقاله نویسی و همایش استانی است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال مقاله ١٠ فروردین ماه ٩٨ است، گفت: درج عنوان مقاله و مشخصات نویسنده به طور کامل، تایپ مقاله در نرم افزار ورد با فونت ١٤ نازنین، رعایت ساختار علمی مقاله نویسی و عدم داشتن سابقه چاپ و انتشار مقاله ارسالی از عمده شرایط مقاله به این همایش استانی است.

این مدیر استانی در خاتمه اظهار کرد: به صاحبان مقالات اول تا سوم این همایش جوایز نقدی اهدا خواهد شد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ٣٥٨٨٠٥٦٦ و ٣٥٨٦٢٥١٧ تماس حاصل فرمایند.

یادآوری می شود این همایش استانی به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و شهرستان رامیان، فرمانداری شهرستان رامیان، بخشداری بخش فندرسک، دفتر امام جمعه شهرستان خان ببین و انجمن آثار و مفاخر شهرستان رامیان برگزار می شود.

منبع : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار