دکتر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری در پی کسب رتبه نخست بین ادارات کل استانهای کشور از مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۷۲۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 19 March 2019

به گزارش تابناک  گلستان ؛ دوشنبه 27 اسفندماه 97 در نشست پایان سال 97 علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با معاونان، مدیران کل استانی و ستادی این سازمان , از مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان جهت کسب رتبه برتر در محور شاخص های عمومی و اختصاصی در جشنواره شهید رجائی سال 1397 تقدیر شد.

دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این نشست گفت: از همه همکاران در سازمان میراث‌فرهنگی برای تلاش های یک ساله تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم سال 98 سال خوبی باشد.

وی افزود: خوشبختانه امروز سازمان میراث‌فرهنگی جایگاه و وضعیت خوبی دارد و دیگر به عنوان یک دستگاه درجه چندم شناخته نمی‌شود، رئیس‌جمهوری تقریبا در تمام سفرهایی که دارند به حوزه گردشگری به عنوان موضوعی اولویت دار تاکید دارند، موضوعی نبوده که ما در هیئت دولت مطرح کرده باشیم و نتیجه نگرفته باشیم.

معاون رئیس‌جمهوری تاکید کرد: مدیران کل استانی باید خلاق و فعال باشند و از ظرفیت قانونی موجود در هر سه بخش میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها استفاده کنند.

او گفت: تحرک خوبی در استان‌ها ایجاد شده است و این دامنه باید افزایش پیدا کند، ارزیابی‌ها نشان می دهد سطح حداقل و حداکثر ما کم شده است و این نویدبخش روزهای خوب برای این سازمان است.

محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این نشست با خسته نباشید و خداقوت به مدیران کل استانی و ستادی گفت: با تلاش و همت همه مدیران و کارمندان، این سازمان یک سال گذشته را که با تمام کاستی ها و کمبودها به سرانجام رساند.

او تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی شرایط بسیار خوبی را در حال حاضر در دولت و جامعه دارد و این مهم، با تلاش و اهتمام همه مدیران و کارمندان حاصل شده است.

خیاطیان اضافه کرد: میانگین ارزشیابی از عملکرد مدیران کل استانی و ستادی نشان دهنده حرکت رو به جلو همراه با موفقیت در حوزه گردشگری است، آماری که در حوزه بومگردی داریم نشان دهنده این است که حرکت رو به جلو در این حوزه وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افزود: برای سومین سال پیاپی سازمان میراث‌فرهنگی در جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر شد، استان‌ها هم در این جشنواره جایگاه مطلوبی داشتند، در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی استانهای گلستان، فارس و البرز برتر شناخته شدند، همچنین در بخش شخص های عمومی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی حائز رتبه برتر شدند و در شاخص های اختصاصی خراسان جنوبی، همدان و زنجان حائز رتبه برتر شدند.

در متن این لوح آمده است :

 

اداره کل محترم میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان

خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم , توفیقی است بزرگ که خداوند متعال به عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر پیشبرد اهداف و تعالی آن گام بر می دارند.

لازم می دانم از تلاش های ارزنده جنابعالی و کارکنان خدوم آن اداره کل در نیل به اهداف سازمانی و کسب رتبه برتر در محور شاخص های عمومی و اختصاصی در جشنواره شهید رجائی سال 1397 قدردانی نمایم.

توفیق روزافزون شما را از ایزد منان خواستارم.

 

علی اصغر مونسان

معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار