معاون استاندار گلستان گفت: حدود نیمی از شهر آق قلا و 10 روستای این شهرستان را آب فرا گرفته است
کد خبر: ۷۲۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 22 March 2019

به گزارش تابناک گلستان ،  میرمحمد غراوی با اعلام این خبر افزود: با وجود  همه تلاش ها برای هدایت سیلاب به دشت، از ساعت 12 دیشب به علت تکمیل ظرفیت گرگانرود در محدوده آق قلا، سیلاب از شمال وارد این شهر شد.

آقای غراوی افزود: اکنون نیمه شمالی آق قلا و  حدود ده روستای این شهرستان را 10 تا 50 سانتی متر آب فرا گرفته و رفت آمد در این مناطق فقط با قایق امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه جلسه اضطراری مدیریت بحران به ریاست آقای نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در فرمانداری آق قلا برگزار شد افزود: برق این مناطق قطع و از دیشب، جابجایی و اسکان موقت مردم درحال اجرا است.

به گفته معاون عمرانی استاندار گلستان، با مساعد شدن هوا و کاهش 80 مترمکعبی سرریز سد وشمگیر در ثانیه، تلاش ها برای امدادرسانی مضاعف و آب شهر امروز تخلیه می شود.

آقای غراوی افزود: در حال حاضر نگرانی عمده ای بابت آق قلا نیست اما به علت آنکه تا حدود 10 ساعت دیگر سیلاب به گمیشان خواهد رسید نگرانی داریم.

معاون عمرانی استاندار گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع، اهالی مناطق در معرض خطر به مناطق امن منتقل شده اند و مواد غذایی و امکانات مورد نیاز و نظارت های بهداشتی درحال توزیع است.

آقای غراوی از مردم خواست شکیبا باشند و به همکاری خود با نیروهای امدادی ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار