وزیر کشور با ارسال پیامی جانباختن تعدادی از هم استانی های گلستانی را در حادثه واژگونی قایق تسلیت گفت و اظهار کرد: این عزيزان كه غيرتمندانه به مدد مردم خویش آمده بودند، جان عزیزشان را فدای آرامش و آسایش هموطنان کردند و جلوه والائی از ایثار را به منصه ظهور رساندند.
کد خبر: ۷۲۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 29 March 2019
به گزارش تابناک گلستان ، متن کامل پیام دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی به شرح زیر است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
 
در حالی که پس از چندین روز حضور در جمع هموطنان و امدادگران در استان گلستان و تلاش مستمر و نفس گیر، همراه با مردم و مدیران و کارکنان ساعی دستگاه های اجرایی و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی برای حل بحران آبگرفتگی در شهرستان های آق قلا، گمیشان، گنبد و روستاهای تابعه و برخی دیگر از مناطق استان، حمایت و همراهی موثر علماء و معتمدين شيعه وسني، مهربانی و صبوری مردم و اطمینان از سلامتی همگان در مناطق سیلزده استان، دشورای های عبور از بحران را آسان ساخته بود، وصول خبر واژگونی قایق امدادي و جان باختن پنج تن از اهالی غیور و شریف استان، غم و اندوهی بزرگ را بر قلب همه ما و سایر همکاران ستاد مدیریت بحران مستولي ساخت.
این عزيزان كه غيرتمندانه به مدد مردم خویش آمده بودند، جان عزیزشان را فدای آرامش و آسایش هموطنان کردند و جلوه والائی از ایثار را به منصه ظهور رساندند.
اکنون وظيفه خود ميدانم، مصیبت فقدان تاسف بار این برادران غیرتمند که نقش جاودانه اي از همت وجوانمردي را در حافظه تاریخی منطقه برای ابد، ثبت و ضبط ساختند، مرحومان؛ تاج قلی جهانی، بهزاد تاتاری، عبدالعظیم نیانی، احمد عبدالحسینی و ناز محمد خالدی را به عموم مردم و بطور ویژه، خانواده‌های داغدار این عزیزان، صمیمانه تسلیت عرض نمایم.
از خدای بزرگ غفران و رحمت واسعه را برای عزیزان از دست رفته و صبر و اجر برای بازماندگان و خانواده های مصیبت زده آنان، مسئلت دارم.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی 
وزیر کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار