وزیر صنعت ، معدن و تجارت در مراسم آغاز به کار مجدد سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی آق قلا از پرداخت تسهیلات کم بهره و قرض‌الحسنه تا سقف ۴۵ میلیون تومان به اصناف خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 31 March 2019

به گزارش تابناک گلستان ،رضا رحمانی در بازدید از شهرک صنعتی آق قلاو بازگشایی سه واحد صنعتی ، اظهار داشت: این شهرک تا چند روز پیش حدود دو متر زیر آب بود و امروز در این شهرک سه واحد آغاز به کار کردند و کارگران به کار بازگشتند.

وی افزود: طبق پیگیری‌ها تا چند روز آینده بیشتر واحدهای فاز یک و دو این شهرک صنعتی آغاز به کار می‌کنند و خدا را شاکریم که فعالیت، کار، شور و نشاط دوباره به شهرک صنعتی آق قلا بازگشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در جلسات آتی دولت در مورد واحدها، شهرک‌ها و زیرساخت‌های صنعتی تصمیم گیری می‌شود، عنوان کرد: چیزی که اهمیت دارد این است که دولت به طور حتم در کنار تولیدگنندگان است و حداکثر توانش را برای جبران خسارت‌های وارده به این عزیزان به کار می‌گیرد.

رحمانی با بیان اینکه دولت در حوزه اصناف تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه تا سقف ۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته است، گفت: همین طور که دولت تا کنون در حوزه زندگی مردم، محصولات کشاورزی و صنوف مصوبات خوبی داشته است، برای صنایع هم مصوبات خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حوزه واحدهای صنعتی با مباحث زیرساخت شهرک‌ها، ورودی، ساختمان‌ها، تجهیزات، محصولات تولیدی ومواجه هستیم. البته میزان آسیب‌های وارده مشخص شده است و دولت هم مصوبات لازم را می‌دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان‌های سیل زده گفت: آنچه اهمیت دارد این است که دولت در کنار مردم است و بازدید رئیس جمهور و حضور دیگر مسئولان به این دلیل است که مردم احساس کنند دولت در کنارشان است و همین طور تا پایان این بحران و تا زمانی که رونق به کسب و کارها بازگردد در کنارشان می‌ماند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار