رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این قایق‌ها به علت صید غیرمجاز توقیف شده بودند که برای امدادرسانی به سیل زدگان در گمیشان رفع توقیف و به فرمانداری این شهر تحویل شد.
کد خبر: ۷۳۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲ 06 April 2019

به گزارش تابناک گلستان ، هادی هاشمیان افزود: صاحبان این قایق‌ها می توانند با ارائه کارت شناسایی، شناور‌های خود را تحویل بگیرند و به سیل زدگان کمک کنند.

هاشمیان از نظارت دادگستری بر روند توزیع کمک‌های مردمی هم خبر داد و گفت: هدایای مردمی در شهرستان‌های درگیر سیلاب در یک نقطه متمرکز و اجازه توزیع کمک‌ها به افراد متفرقه داده نمی‌شود

هادی هاشمیان گفت: پس از دپوی کمک‌های مردمی، داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان با همکاری معتمدان محلی، این کمک‌ها را توزیع می‌کنند.

هاشمیان افزود: نماینده دستگاه قضایی به عنوان امین، روند توزیع کمک‌ها را رصد می‌کند تا درصورت بروز مشکل برای حل قانونی آن اقدام کند.

هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با اقدامات صورت گرفته هماهنگی خوبی بین دستگاه های اجرایی ، انتظامی و قضایی ، ارتش و سپاه برای امداد رسانی و کمک به مردم  در مناطق سیل زده استان وجود دارد و امیدواریم به زودی با خروج آب ، زندگی مردم به روال عادی بازگردد.

سیلی که از اسفند پارسال در گلستان جاری شده است هنوز بخش‌هایی از آق قلا و گمیشان را درگیر کرده است.

منبع : دادگستری کل گلستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار