در هفته سی‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک تیم قشقایی شیراز در دیدار با نماینده خرمشهر به شکست یک بر صفر رضایت داد.
کد خبر: ۷۳۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 23 April 2019

 تابناک فارس به نقل از تسنیم:تیم قشقایی شیراز در دیداری که امروز ساعت 17 در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار شد، مهمان تیم قعر جدولی کارون اروند خرمشهر بود و در این دیدار به شکست یک بر صفر رضایت داد. حسین زیاری، هادی طوسی، غلامرضا محمدی و حامد صادقی جو داوری این مسابقه را بر عهده داشتند.

مسلم حق شناس، محمدجواد عباسی، پوریا زارع، آرش زارع، محمدحسین چگینی، حمید عبدالهی، سهیل نیکنام، علی مصلی‌نژاد، محمد مهری، مصدق دریس و علی آزادمنش در ترکیب تیم قشقایی امروز پا به توپ شدند.

در فاصله یک هفته به پایان این دوره لیگ این نماینده شیراز با 29 بازی موفق شده 10 برد، 7 مساوی و 12 باخت را در کارنامه ثبت کند. برای تیم قشقایی این بازی به نوعی تشریفاتی محسوب می‌شد با این شکست با 37 امتیاز در جایگاه نهم باقی ماند.

تیم قشقایی در هفته سی‌ام موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد نود ارومیه بگذرد و 3 امتیاز این بازی را کسب کند اما در 2 بازی بعدی یعنی در هفته سی و یکم مقابل شاهین شهرداری بوشهر 2 بر صفر و در هفته سی و دوم مقابل خونه به خونه بابل با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

 

این بازی اما برای تیم قعر جدولی کارون اروند خرمشهر راه فراری از سقوط به لیگ دسته دو بود. کارون اروند خرمشهر در صورت برد در این بازی می‌توانست بقای خودش را در لیگ تضمین کند ولی در صورت مساوی یا شکست باید تا آخرین ثانیه‌های برگزاری لیگ یک منتظر نتیجه شهرداری ماهشهر می‌شد.

در پایان این بازی که در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر شاگردان هومن افاضلی موفق شدند در دقیقه آخر با به ثمر رساندن تک گل این بازی از روی نقطه پنالتی حکم بقایشان را امضا کنند و با خیال راحت هفته آینده به مصاف خونه به خونه بابل بروند.

میکائیل ایمن تراج، آرام عباسی، محسن بنگر جهانبخش طاهر، رسول اعظمی، رحیم آلبوغبیش، کریم احمدی، سعید حیدری، علی هزامی، احسان پیرهادی و ابوالفضل عکاشه ترکیب این تیم خرمشهری در این بازی بود.

کارون اروند خرمشهر نیز از مجموع 29 بازی توانسته با 26 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار