وزیر آموزش و پرورش: پیش بینی می‌شود آیین نامه جذب معلمان حق التدریس به زودی و با نظارت دو نماینده مجلس آماده و ابلاغ شود.
کد خبر: ۷۴۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 06 May 2019

به گزارش تابناک گلستان؛ وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدارس استان از آماده شدن پیش نویس آیین نامه جذب معلمان حق التدریس خبر داد و گفت: طبق مصوبه مجلس دولت موظف است تا آیین نامه جذب را سریعا تحویل دهد و پیش بینی می‌کنیم این آیین نامه به زودی و با نظارت دو نماینده مجلس آماده و ابلاغ شود.

سیدمحمد بطحایی افزود: پس از ابلاغ آیین نامه همکارانی که شرایط مورد نظر را دارند بعد از گذراندن یک دوره آموزشی تبدیل وضعیت شده و از توان آن‌ها در آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

وی همچنین از در اولویت بودن باز سازی مدارس خسارت دیده گلستان خبر داد و گفت:  در استان گلستان زمینه بازسازی فراهم است، اما در برخی استان‌ها مانند لرستان آمایش جمعیت مشخص نیست و امکان طرح کوچ وجود دارد.

بطحایی افزود: در اثر سیل اخیر حدود ۱۵۰۰مدرسه دچار حادثه شد که از این تعداد ۲۰۰مدرسه باید کاملا تخریب شود، اما ۱۳۰۰ مدرسه دیگر با تعمیر و مرمت قابل استفاده خواهد شد.

وی با اعلام اینکه مدارس تخریبی که تعداد کلاس‌های آن کم است تا مهرماه تکمیل خواهد شد گفت: مدارسی که تعداد کلاس‌های آن بیشتر باشد سال تحصیلی آینده تکمیل می‌شود و تا تکمیل شدن آن‌ها دانش آموزان در شیفت‌های مدارس دیگر تحصیل خواهند نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار