سرپرست استانداری گلستان با اشاره به نامگذاری سال با عنوان رونق تولید و همچنین مصوبات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور و ابلاغ ریاست قوه قضاییه به دادگستریها، اظهار کرد: صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی خصوصا واحدهای خسارت دیده از سیل ممنوع است و با بانکهایی که با صدور اجراییات باعث رکود و مانع رونق تولید می شوند، برخورد جدی خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 27 May 2019
به گزارش تابناک گلستان، میرمحمد غراوی  در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، خاطرنشان کرد: همه مدیران باید تمام توان خود را برای رونق تولید به کار گرفته و از اقداماتی که مانع این اتفاق است، بپرهیزند. 
به گفته وی، دریافت جرایم و دیرکرد از واحدهای خسارت دیده از سیلاب نیز فعلا ممنوع است و بانک ها نباید چنین اقدامی انجام دهند. 
قوانلو، رییس سازمان صمت گلستان نیز گفت: از سال 97 تاکنون، 498 واحد تولیدی برای دریافت در مجموع 1844 میلیارد تومان تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند که به 181 واحد مبلغ 743 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده و استان گلستان رتبه سوم کشور را در این حوزه داراست. 
وی افزود: این مبلغ معادل 9.48 درصد کل پرداختی کشور در حوزه رونق تولید است. 
قوانلو خاطرنشان کرد: در سال 97 از محل تسهیلات رونق تولید و سایر منابع بانکی، مبلغ کل پرداختی استان به واحدهای تولیدی 1584 میلیارد تومان معادل 6 درصد پرداختی کل کشور است. 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: مجموع سهمیه استان از محل طرح تولید و اشتغال تبصره 18 (تسهیلات یارانه دار) 600 میلیارد تومان است که تاکنون 201 میلیارد به بانک معرفی شده است. 
در ادامه این جلسه، مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی استان بررسی و دستورات لازم جهت تسهیل در رفع موانع تولید صادر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار