مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در برنامه زنده شبکه بین المللی العالم گفت : استان گلستان میتواند پذیرای میهمانان عربی باشد که ایران را برای درمان و یا سیاحت انتخاب می کنند.
کد خبر: ۷۵۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ 09 June 2019

به گزارش تابناک  گلستان ؛ یکشنبه 19 خردادماه 98 ؛ مهندس ابراهیم کریمی در برنامه زنده تلویزیونی صباح جدید شبکه بین المللی العالم گفت : گلستان با داشتن بیمارستان های استاندارد، اقلیم های متفاوت ، زیبایی های متنوع و گیاهان دارویی میتواند پذیرای میهمانان عربی باشد که ایران را برای درمان و یا سیاحت انتخاب می کنند.

وی خاطر نشان کرد : مشهد مقدس هر ساله پذیرای گردشگران عرب زیادی است و گلستان به دلیل موقعیت مناسب و نزدیکی به استان خراسان رضوی می تواند در دسترس ترین استان شمالی کشور برای این گردشگران باشد.

مهندس کریمی گفت : مجموعه های سوارکاری استان در کنار زیبایی های طبیعی و آثار تاریخی, گردشگران عرب زیادی را میتواند میزبانی کند.

وی ضمن دعوت از گردشگران عرب برای سفر به استان گلستان گفت : گردشگران عرب میتوانند با انتخاب گلستان بعنوان مقصد گردشگری خود تصویری از ایران را در نگارستان ببینند.

وی ضمن دعوت از گردشگران عرب خواست تا با انتخاب گلستان بعنوان مقصد گردشگری خود تصویری از ایران را در این استان که به نگارستان ایران شهرت یافته است , ببینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار