مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، برنامه های پیش بینی شده نخستین روز جشنواره فرهنگی هنری بهار روستا و عشایر گلستان در روستای مرزبن در عصر چهارشنبه ٢٩ خرداد ماه اعلام کرد.
کد خبر: ۷۵۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ 18 June 2019

به گزارش تابناک گلستان، عادله کشمیری با اشاره به حضور حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در آیین گشایش این جشنواره، افزود: آیین گشایش این رخداد فرهنگی و هنری در ساعت ١٨ در روستای مرزبن شهرستان آزادشهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: سخنرانی جمعی از مهمانان مدعو و مسئولان، اجرای آیین حنابندان رامیان، اجرای موسیقی ترکمن، آیین سفره بران مرزبن، شاهنامه خوانی، مسابقه طناب کشی، کشتی با شال از جمله برنامه های پیش بینی شده برای روز نخست جشنواره در روستای مرزبن است.

این مدیر استانی افزود: همچنین غرفه های نمایشگاهی با حضور و هم افزایی جمعی از دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در حاشیه این رخداد فرهنگی و هنری پیش بینی شده است که می توان به غرفه ی صنایع دستی، غذاهای سنتی، کتاب و فرهنگ عامه اشاره کرد.

یادآوری می شود جشنواره فرهنگی هنری بهار روستا و عشایر استان گلستان از ٢٩ خرداد ماه به مدت سه روز در روستای مرزبن شهرستان آزادشهر، ٦ تیر ماه در روستای بالاجاده شهرستان کردکوی و ١٣ و ١٤ تیرماه در روستای زیارت شهرستان گرگان این جشنواره فرهنگی و هنری اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار