معاون توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان تهران از آغاز به کار سامانه رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 19 August 2019

به گزارش تابناک تهران، یوسف بهارلو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز به کار سامانه رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد و اظهار داشت: سامانه رفاهی اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با هدف تحقق آرمانها و ارزش های نظام تعلیم و تربیت همچون تکریم مقام و منزلت فرهنگیان و بسط و توسعه دولت الکترونیک، راه اندازی شد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش نهاد رسانه و فناوری های ارتباطی و بهره گیری هوشمندانه از آن جهت توزیع مناسب خدمات رفاهی تاکید کرد: فراهم نمودن شرایط و تسهیلات لازم بصورت غیر حضوری ویژه همکاران محترم فرهنگی در تمامی مناطق این استان و گسترش عدالت در دسترسی به اطلاعات لازم در خصوص نحوه و چگونگی استفاده از خدمات رفاهی از جمله اهداف اصلی راه اندازی این سامانه است.

بهارلو با تاکید برضرورت پاسخگویی جامع و کامل به نیازهای فرهنگیان محترم ، تصریح کرد: امیدواریم خدمات ارائه شده در این سامانه رضایت مندی فرهنگیان که از الویت های اصلی این اداره کل می باشد را به همراه داشته باشد.

این مقام مسئول در پایان از حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و تلاش های بی شائبه اداره تعاون و رفاهی این اداره کل در این راستا صمیمانه تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار