فرماندار شهرستان پیشوا گفت: کشاورزان و بهره برداران بخش خصوصی منطقه باید به برگزاری جشنواره فناوری ها و استارتاپ های گلخانه ای ورود کنند تا این اقدام، پایداری و تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۷۷۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 19 August 2019

به گزراش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، حسین عباسی در جلسه هماهنگی جشنواره ایده‌ها و استارتاپ‌های گلخانه‌ای اظهار داشت: با توجه به وسعت گلخانه‌ها در پیشوا، جشنواره ایده‌ها و استارتاپ‌های گلخانه‌ای، فرصت مغتنمی را برای اعتباربخشی و برندسازی محصولات این منطقه فراهم می‌آورد.

وی افزود: برای این رویداد بزرگ می‌توان از سطح ملی فراتر رفته و آن را در سطح بین‌المللی به اجرا درآوریم.

فرماندار پیشوا بیان کرد: کارها و اقداماتی که در شهرستان اجرا می‌شود باید دارای سطح و کیفیت بالایی بوده و می‌بایست برای دستیابی به آنچه مدنظر است گام‌های عملیاتی برداشته شود.

وی گفت: ستاد جشنواره فناوری‌ها و استارتاپ‌های گلخانه‌ای با حضور وزارتخانه‌ها و ادارات کل استانی تشکیل خواهد شد و با طرح و پیگیری جدی امورات، از این فرصت جهت توسعه شهرستان بهره خواهیم برد.

عباسی تصریح کرد: این کار بزرگ، همت بزرگی را می‌طلبد و باید همه دستگاه‌ها حضور جدی داشته و احساس مسئولیت کنند.

وی گفت: از این فرصت می‌توان برای فضای فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، آب، محیط زیست و همچنین توسعه صادرات محصولات کشاورزی استفاده کرد.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: تاکید داریم تا شاکله اصلی کار به دست کشاورزان و بهره برداران بخش خصوصی منطقه باشد تا این اقدام، پایداری و تداوم خود را حفظ نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار