کد خبر: ۷۸۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ 15 September 2019

رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، در مقام مسئول امور اداری و استخدامی، ابتدای ماه جاری ادعایی مطرح و راه را برای طرح یک پرسش مشترک درباره افرادی مختلف در استان، هموار کرده است؛ پیشتر این پرسش یک‌بار در این رسانه مطرح شده، امروز بار دیگر طرح و در آینده هم با ذکر نام افرادی دیگر خطاب به جناب «نصراللهی‌زاده» مطرح خواهد شد.

به گزارش تابناک کردستان، جناب بهرام نصراللهی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، در مقام مسئول امور اداری و استخدامی دوم شهریورماه جاری در گفت‌وگو با یکی از هفته‌نامه‌های محلی استان اطمینان داد، دوباره بخوانید! «اطمینان داد» که «هیچ استخدامی در قالب پارتی بازی در استان صورت نگرفته و فقط افراد از طریق سیستم رسمی یعنی آزمون بکار گرفته می‌شوند».

بسیار هم خوب اما، آقای مسئول! لطفاً به هر طریقی که صلاح می‌دانید درباره آنچه مدعی شده‌اید به یک سؤال روشن، همه‌فهم و خالی از ابهام، پاسخ دهید.

سؤال) مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان کردستان از طریق کدام آزمون بکار گرفته شده و استخدام وی در قالب کدام یک از مواد مندرج در «قانون مدیریت خدمات کشوری» صورت گرفته است؟

بنا بر تطویل این نوشتار نیست؛ فارغ از پاسخ‌گویی یا عدم پاسخ‌گویی «نصراللهی‌زاده» به این فقره، سؤال اخیر در فرصت‌های مناسب بعدی درباره برخی دیگر از استخدام‌های صورت گرفته در کردستان، مجدداً خطاب به «مقام مسئول امور اداری و استخدامی» استان مطرح خواهد شد.

یک پرسش همه‌فهم از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
عجب انتظار نادرستی
شما از بهرام خان انتظار پاسخ قاطع دارید؟
دوست عزیز ایشان و اقمار و انصارشان چون فیروزی پاسخ دهند که میقانی چگونه استخدام شد؟
دره وزمی را با کدام معیار استخدام کردند؟
اصلن خود ایشان بر پایه کدام اصل با مدرک سیاسی بر این مسند مهم تکه زده ؟
چهره اش در همین عکس گواه این است که شما انتظارتان سرابی بیش نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار