فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی
این استان شهدای شاخص بسیاری از ارتش تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۷۸۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱ 19 September 2019

به گزارش تابناک مرکزی نقل از ایرنا، سردار "محسن کریمی" روز پنجشنبه در حاشیه اجلاسیه شهدای ارتش استان مرکزی در اراک، در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های مختلف اجتماعی، فرهنگی به عنوان زیرمجموعه کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار شده است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برگزاری این اجلاسیه ها از یک سال پیش شروع شده و سعی شد تا نقش اثربخش مردم در دفاع مقدس را به خوبی تبیین شود.

وی افزود: ۹ اجلاسیه در فراهان، ساوه، دلیجان، محلات و اراک، برگزار شده است.

سردار کریمی تصریح کرد: اجلاسیه های بهداری و رزم در اراک، دانشگاهیان در اراک، مهندسی رزم در اراک، امر به معروف و نهی از منکر و اجلاسیه امام در خمین و اجلاسیه اصلی در ۱۱ مهر در اراک برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد:  اعزام ۳۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، اعزام ۳۸ جانباز قطع نخاعی به همراه خانواده های آنان به مشهد مقدس، اعزام ۶۲۰ زائر به عتبات عالیات، تجهیز بیش از ۳۰۰ خانه ورزش روستایی، اهدای ۶۲۰۰ لوازم التحریر به دانش آموزان، ساخت بیش از ۶۲۰ خانه برای خانواده های دو معلول به بالا، اهدای سبد کالا و هدایای نقدی به نیازمندان، ساخت ۲۴ خانه برای فاطمیون نیز در ذیل برنامه های کنگره انجام شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد:۱۲ یادواره شهرستانی، ۷ برنامه قشری، ۱۳۲ یادواره حوزه ای، ۷۱۰ برنامه پایگاهی و مسجد محوری و بیش از ۲۲ برنامه یک مسجد، یک خاطره و یک فرمانده و ۹۸ برنامه آبروی محله نیز برگزار شده است.

وی عنوان کرد: تجهیز دهکده مقاومت، تکمیل موزه دفاع مقدس، احداث ساختمان کنگره، بازسازی قبور شهدا، تجهیز ۲ استودیو، تاسیس بنیاد ملی کربلایی کاظم ساروقی نیز انجام شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: راه اندازی قرارگاه حضرت روح الله، اجرای اردوهای هفت اقلیم برای بیش از ۲ هزار نفر از اساتید، طلاب، تدوین ۱۲ عنوان کتاب با محوریت امام راحل، راه اندازی موزه امام شناسی، تاسیس بنیاد ویژه امام خمینی(ره) انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار