مدیر کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان‌غربی گفت: برای تضعیف و ضربه زدن به انقلاب اسلامی میلیاردها دلار هزینه کردند و دشمنان زیادی به وجود آوردند اما امروز محصول و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی در سایرکشور‌ها به بار نشسته است.
کد خبر: ۷۸۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ 19 September 2019

به گزاش تابناک آذربایجان غربی سیدرضا تاج الدینی امروز در محفل انس و مودت و تکریم از بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه پاسداران سردشت ضمن یاد و خاطره شهدای معظم اظهار کرد: سردشت همانند شهر‌های دیگر کشور به ندای ملکوتی  امام راحل (ره) لبیک گفته و مردمان غیور آن در شکل‌گیری، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه در سخت‌ترین و پر‌ مخاطره‌ترین روز‌های انقلاب مرز دشمن با ما دیوار، کوچه و خیابان‌ها بود، افزود: شما بازنشستگان و همرزمان قهرمان‌تان جسارت به خرج دادید و لباس مقدس پاسداری را انتخاب و جوانی خود را وقف آرمان‌های انقلاب اسلامی و از کشور و انقلاب خود دفاع کردید.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت مقابل دنیای استکبار ایستاده، تصریح کرد: این اقتدار و قدرت امروز به برکت مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدای معظم، ایثارگران، رزمندگان و پاسداران سلحشور به دست آمده است.

وی عنوان کرد: برای تضعیف و ضربه زدن به انقلاب اسلامی میلیاردها دلار هزینه کردند و دشمنان زیادی مثل داعش به وجود آوردند اما امروز محصول و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی در سایر کشور‌ها به بار نشسته است.

تاج الدینی تاکید کرد: نمی‌توانند در مقابل اراده پولادی مردم ایستادگی کنند چون این اراده ریشه در باورهای دینی و اعتقادی، عاشورای حسینی(ع)، امیرالمؤمنین (ع) و سنت نبوی (ص) دارد.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به خدمات کانون گفت: فراهم آوردن شرایط رفاه و آسایش، ایجاد زمینه اشتغال فرزندان بازنشستگان و اعطای تسهیلات اشتغالزایی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تسهیلات اشتغالزایی از 100 میلیون ریال تا سقف 300 میلیون ریال به فرزندان زیر 35 ساله بازنشستگان داده می‌شود در صورت لزوم بازنشستگان می‌توانند به کانون‌های بازنشستگی شهرستان خود مراجعه کنند.

سرهنگ محمدی اصل فرمانده سپاه سردشت نیز با بیان اینکه هیچ معادله‌ای در منطقه و بین الملل بدون ایران اسلامی قابل حل نیست، گفت: امروز قدرت ایران قدرت بازدارندگی است یعنی هیچ قدرتی نمی‌تواند نگاه چپ به ایران اسلامی داشته باشد و این نعمت به برکت پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار