جنجال و چالش پیرامون شهرداری یاسوج
نستهن مقدم به سخنان فرماندار بویراحمد واکنش نشان داد و گفت : اخیرا مصاحبه ای از فرماندار شنیدم که گفته 1200 نیروی مازاد در شهرداری است که انتظار داریم وی به عنوان مدیر سیاسی شهرستان اطلاعاتی که به وی می دهند را تجزیه و تحلیل کند .
کد خبر: ۷۹۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 14 November 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این روزها شهردار یاسوج به شدت مورد اعتراض برخی از اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستانی است که البته وی در این زمینه به مقابله برخاسته و به منتقدان خود حملات لفظی می کند! 
طی چند هفته اخیر حواشی زیادی پیرامون شهردار یاسوج رخ داده است و برخی اعضای شورا خواستار استعفای نستهن مقدم هستند که شهردار هم با متهم کردن آن ها به امتیاز خواهی و برخی مسائل دیگر خود را پاک دست و موفق در شهرداری می داند.
در این بین فرماندار بویراحمد هم طی انتقاداتی گفته بود : ما همه شاخص ها را داریم و اعتباراتی که اصطلاحا در شهرداری یاسوج است اعتبارات کمی نبوده اند و بودجه ای که شهرداری پیگیر بود که محقق شود را به میزان ۱۲۰میلیارد تومان مصوب کردیم.
کناری اظهار کرد: در حالی که چارت سازمانی شهرداری یاسوج زیر ۱۰۰نفر است چرا به ۱۳۰۸ نفر حقوق می دهد؟ این مشکلات شهرداری یاسوج همگی محصولات امسال نبوده و مربوط به سال های گذشته نیز می باشد."انتقاد فرماندار بویراحمد از عملکرد شهرداری یاسوج
انتقاد شهردار از سخنان فرماندار بویراحمد / مقدم : هر کسی نباید هر خبری را انتقال دهد !
 
پس از این سخنان فرمانداربویراحمد ، نستهن مقدم هنگام بازدید از نمایشگاه کتاب و رسانه ها در گفتگویی به سخنان فرماندار بویراحمد واکنش نشان داد و گفت : اخیرا مصاحبه ای از فرماندار شنیدم که گفته 1200 نیروی مازاد در شهرداری است که انتظار داریم وی به عنوان مدیر سیاسی شهرستان اطلاعاتی که به وی می دهند را تجزیه و تحلیل کند . بالاخره وی در تماس مستقیم با شهرداران است و در کمیته تطبیق اطلاع دارد.
وی تلویحا خطاب به فرماندار بویراحمد گفت : هر کسی نباید هر خبری را انتقال دهد ! لذا قویا این ادعای فرماندار را رد می کنم و انتظار دارم که برای اینکه جامعه ملتهب نشود ، مخصوصا شهرداری که یک نهاد عمومی است و مردم باید اعتماد داشته باشند به خدمت گذاران خود در شهرداری ، نباید مرد تصور کنند در بازی است و هر کسی می تواند بیاید و برود!
مقدم با اشاره به سخنان فرماندار گفت : ایشان از 100 پست رسمی سخن گفته در صورتی که 402 پست سازمانی دارد که 249 پست آن اشغال شده است . این در حالی است که باید چانه زنی کنند تا نیروهای قراردادی ما تغییر وضعیت شوند ! ما اکنون بیش از 200 پست خالی در شهرداری داریم!
وی افزود : یک مرتبه اعلام می کنند 1200 نیروی مازاد دارند این در حالی است که نیروهای حجمی هیچ ارتباطی با شهرداری ندارند و در همین جا اعلام می کنم شهرداری در این دوره پویاتر ، زنده تر و پای کارتر از همه دوران شهرداری ها است . ما نداریم های مرکز استان را به داریم ها تبدیل می کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
صنایی
|
Germany
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
پوباتر والا ما ک هیچ خدمتی ندیدیم
ناشناس
|
Norway
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
حضرت عباسی مخاطبانی که این خبر را می خونند بگن
ادعای مقدم توهین به شهرداران فبل مثل جاوید و مهمتر بهرامی نیست ؟
آقای مقدم انصاف داشته باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
مقدم ناتوانترین شهردار هستش
بخدا درمونش فقط نگین تاجیه که خوب میکوبونش
مقدم دست اندازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
واقع در این چندسال بزرگترین اقدام مقدم احداث هر چه دست اندازی غیر استاندارد در شهر بوده ولی این خبر را که گفته واقعا درسته کل این نیروهای مازاد هم بستگان شورای شهرند
خود خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
خدا میدونه که از این قبیل صحبت‌ها را قبلاً اقای کاظمی در امور شهری استانداری
رسانه‌ه ای کردند. ولی تا اومد بجنه خریدنش. الان برای اقای کاظمی متاسفم چون حق خیلی ها رو به پول رشوه و شیرینی فروخت. و الان در خوابه زمستانیه.
و در کل بیشتر نیروهای وارد شده از دوره قبل شورا و این دوره بیشتر از اقای اکبری تبار و جاوید بوده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار