معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این نهاد خدمات ویژه به مادران باردار و شیرده تحت حمایت ارائه می‌دهد، گفت: هم اکنون ۲۰ مادر باردار و شیرده مددجو از این خدمات ویژه بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۷۹۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 17 November 2019

حمایت کمیته امداد از دو هزار و ۵۰۰ کودک دچار سو تغذیه

به گزارش خبرنگار تابناک سمنان: کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد خدمات درمانی ویژه به مادران باردار و شیرده و همچنین کودکان دچار اختلال رشد ارائه می‌کند.

رحمتی پور با بیان اینکه هم اکنون دو هزار و ۵۴۳ کودک دچار سوء تغذیه کمتر از پنج سال در استان شناسایی شده اند، افزود: این کودکان از سوی مراکز بهداشت شناسایی و به این نهاد معرفی شده اند.

او  عنوان کرد: کمیته امداد از کودکان دچار سوء تغذیه با اعطای سبد‌های غذایی مورد نیاز رشد به صورت ماهانه حمایت می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: کودکان دچار سوء تغذیه تا بهبودی شاخص‌های رشد از حمایت‌های مادی و معنوی این نهاد بهره مند می‌شوند.

کیومرث رحمتی پور با یادآوری اینکه کمیته امداد خدمات ویژه به مادران باردار و شیرده تحت حمایت نیز ارائه می‌دهد، گفت: هم اکنون ۲۰ مادر باردار و شیرده در استان از این خدمات ویژه بهره مند می‌شوند.

او  تاکید کرد: مادران باردار تا پایان دوره شیردهی از سبد‌های غذایی کمیته امداد برخوردار خواهند شد.

رحمتی پور  بیان  کرد: مراجعه به سایت همسفره و یا دفاتر کمیته امداد از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در تامین سبد‌های حمایتی برای کودکان دچار سوء تغذیه و مادران باردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار