طبق اعلام ستاد انتخابات استان مازندران از ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه یک اسفند مهلت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پایان یافت.
کد خبر: ۸۲۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 20 February 2020

رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی تا ساعت هشت امروز فرصت داشتند فعالیت های تبلیغاتی خود را انجام دهند، گفت: از این پس تمامی این فعالیت ها باید متوقف شود.

حسین حسین ‌نژاد از نامزدها خواست تا هرچه سریع تر اقدام به برچیدن ستادها و مراکز تبلیغاتی خود کنند تا در زندگی عادی شهروندان و مردم اختلالی ایجاد نکند.

وی همچنین تاکید کرد: هرگونه فعالیت تبلیغات پس از زمان تعیین شده تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی داردو ممکن است در پرونده نامزدها درج شود.

برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ۱۷۱ نامزد صلاحیت حضور در انتخابات را دریافت کردند که ۳۸ نفر آنها انصراف دادند و اکنون ۱۳۳ نفر با یکدیگر رقابت کنند.

نامزدهای انتخاباتی مازندران باید بر سر ۱۲ کرسی استان در مجلس شورای اسلامی در ۹ حزوه انتخابیه رقابت کرده و رای ۲ میلیون ۴۳۲ هزا رواجد شرایط مازندرانی را به خود جلب کنند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح روز جمعه ۲ اسفند در استان مازندارن همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۸۰ حوزه اخذ رای آغاز می شود. /ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار