با پایان مهلت قانونی اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، عملیات فک پلمپ و شمارش آراء در شعب اخذ رای حوزه‌های انتخابیه استان گلستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸ 22 February 2020

پس از اتمام کار اخذ آخرین رای در برخی شعب، پلمب صندوق‌های رای با حضور عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی انجام شده و کار شمارش رای در این حوزه‌ها آغاز شد.

براساس گزارش منابع غیررسمی شمارش آرای برخی از شعب‌های اخذ رای در روستاها و شهرهای کوچک پایان یافت و نتایج آن در فضای مجازی منتشر شده است.

* حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول/ رحمت نوروزی منتخب مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی

هم اکنون در حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول تا این لحظه و از مجموع 57 هزار و 449 رای شمارش شده رحمت‌الله نوروزی با 36 هزار و 182 نفر از ائتلاف اصولگرایان از رقبا خود با اختلاف بالا پیشتاز است

براساس گزارش رسیده از منابع غیررسمی رسول مظفری بیش از 9 هزار و 979 رای، علیرضا اسفندیاری بیش از 4 هزار و 69 رای، نورعلی دیلم  بیش از 2 هزار و 256 رای در رده‌های بعدی قرار دارند.

 آمار کل شرکت‌کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول ۶۳ هزار و ۶۳۱ نفر و میزان مشارکت ۶۲/۳۸ درصد بوده است.

همچنین براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون بیش از بیش از 755 هزار نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که بیش از 56 درصد واجدین شرایط هستند شرکت کردند.

* حوزه انتخابیه گنبدکاووس:

تا این لحظه ساعت 1:15 دقیقه: عبدالصمد بردی‌پور، امانقلیج شادمهر بیشترین آرا را به دست آوردند، سلیمان هاشمی، یوسف خانی، فرهاد شیبک، شهرام کوسه‌غراوی (نماینده فعلی کلاله که به حوزه انتخابیه گنبدکاووس تغییر داد) و قره‌جه طیار(نماینده فعلی گنبدکاووس)در رده‌های بعدی قرار دارند.

* حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا:

تا این لحظه ساعت 1:40 دقیقه:

براساس گزارش دریافتی و منابع غیررسمی از مجموع آرای شمارش شده تا این لحظه رمضانعلی سنگدوینی نسبت به سایر رقبا در جایگاه بهتری قرار دارد.

غلامرضا منتظری (کاندیدا مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان)، منصور خمری، نبی هزارجریبی (نماینده فعلی گرگان و آق‌قلا در مجلس)، قدسیه آبشناس، صاحب حجتی، سید عباس حسینی و احمد مازنی (نماینده فعلی اصلاح‌طلب تهران که به گرگان و آق‌قلا تغییر حوزه داد) در جایگاه بعدی قرار دارند.

* حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر:

تا این لحظه ساعت 2:05 دقیقه:

براساس گزارش دریافتی و منابع غیررسمی از مجموع آرای شمارش شده تا این لحظه غلامعلی کوهساری نسبت به سایر رقبا در جایگاه بهتری قرار دارد.

علیرضا ابراهیمی (نماینده فعلی رامیان و آزادشهر) نیز در جایگاه دوم قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار