استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: تعطیلات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه جاری ادامه دارد و بازار، مدارس و دانشگاه ها کماکان تعطیل هستند.
کد خبر: ۸۳۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 01 April 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، ادارات نیز با یک سوم ظرفیت با عنوان دورکاری یا مرخصی بدون لحاظ شدن، فعالیت کرده و مدیران با سامانه سامد یا فضای مجازی بدون کمترین تماس فیزیکی با مردم در ارتباط هستند.

استاندار ایلام از مردم خواست در سیزده فروردین سیزده بدر، نداشته باشند و از چادر زدن و بیرون رفتن خودداری کنند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: در خانه ها بمانیم و اجازه ندهیم ویروس کرونا وارد خانه ما شود و یا از ما به اجتماع و مردم سرایت پیدا کند.

وی اضافه کرد: مفهوم تعطیلات، تفریح و گردش و کمپ و چادر زدن نیست، بلکه این تعیطلات برای در خانه ماندن و جلوگیری از تردد و حفظ سلامت مردم است.

استاندار ایلام از همراهی و همکاری و همدلی خوب مردم استان که بین ۹۰ تا ۹۵ درصد همکاری  دارند قدردانی کرد و گفت: آن تعداد کمی که توجه ندارند، نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه قضا با عوامل مخل برخورد می کنند.

سلیمانی دشتکی گفت: حداقل برخورد این است که وسایل نقلیه و اتومبیل هایشان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و یک ماه توقیف و حتی پرونده قضایی تشکیل می شود.

وی از شهروندان خواست به خاطر حفظ سلامت خودشان رعایت کنند زیرا این ویروس قوی و ضعیف نمی شناسد و به سراغ افرادی که رعایت نمی کنند، حتما خواهد آمد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار