استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از مردم استان انتظار می رود همانطور که تا به‌حال همراهی داشته اند، در روز طبیعت نیز با‌ماندن در منزل به از بین رفتن هرچه سریعتر کرونا کمک کنند.
کد خبر: ۸۳۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۶ 01 April 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست ویدیوکنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهور و با حضور استانداران برگزار شد؛ با تبریک دوازدهم فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: از مردم فهیم سیستان و بلوچستان درخواست دارم که برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان، در خانه بمانند و از تجمع در نقاط مختلف استان خودداری کنند.

وی تاکید کرد: به منظور تسریع در توقف شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از عوامل تشدید این بیماری خطرناک، تمام پارک‌ها، مراکز تفریحی، تفرجگاهی و بوستان های سیستان و بلوچستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ویروس کرونا اقتصاد و جان‌ مردم جهان را تهدید کرده است، افزود: با تمهیدات پیش بینی شده و همراهی مردم وضعیت سیستان و بلوچستان از نظر این بیماری خوب است اما مباحثی نظیر روز طبیعت و تعطیلات پایان هفته وجود دارد که امکان تردد و خارج شدن افراد از منازل را افزایش می دهد.

موهبتی با بیان اینکه حدود ۲۰درصد از شهروندان سیستان و بلوچستان با بی‌توجهی به هشدارهای داده شده سبب به خطر انداختن جان خود و دیگران شدند، تاکید کرد: از هم استانی‌های عزیز درخواست می شود که با عدم تردد در معابر عمومی و تفرجگاهی، خدمتگزاران خود را در مقابله با کرونا یاری کنند.

وی تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات پیش بینی شده سبب عبور از بحران کرونا و بازگشت به شرایط عادی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار