رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از توزیع ۲ هزار و ۱۰۰ کلاه ایمنی بین موتورسواران استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 26 April 2020

توزیع بیش از ۲ هزا کلاه ایمنی سال گذشته در گلستان 

سلمان گل رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اهمیت رعایت ایمنی موتورسواران و کاهش تلفات جاده‌ای گفت: در سال ۹۸ با برگزاری ۳۷ گردهمایی ارتقای ایمنی موتورسواران، ۲ هزار و ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی در بین آن‌ها توزیع شد.

او افزود: از جمله فعالیت‌هایی که برای افزایش ایمنی ترافیک در سال گذشته انجام شد انجام ۴۲ هزار و ۲۶۸ معاینه فنی در ۲ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین، ایمن سازی فیزیکی ۱۸ مدرسه حاشیه راهها، آشکارسازی ۱۰ مقطع و ایمن سازی محل عبور عابرین پیاده، برگزاری دوره آموزشی ارتقاء فرهنگ ایمنی تردد عابرین پیاده و دانش آموزان برای ۴۲ مدرسه حاشیه راه‌ها است.

او ادامه داد: کنترل و نظارت روزانه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر، کنترل روزانه تردد ناوگان مسافری اتوبوس از طریق سامانه سپهتن، آشکارسازی ۵۰۰ کامیون باربری با نصب مارکر و شبرنگ و توزیع اقلام و تجهیزات ایمنی بین دانش آموزان با مضامین ایمنی عبور و مرور بخشی دیگر از این اقدامات هستند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: هرسال از ۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل و روز بدون حادثه رانندگی یاد می‌شود و امسال شعار "رفتار‌های رانندگی ایمن امروز ما، ضامن حفظ جان فرزندان ما" برای این هفته انتخاب شده است.

منبع/باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار