سرپرست بنیاد مسکن گلستان از آغاز ساخت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در استان بعد از عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 27 April 2020

ساخت ۲۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در استان گلستان بعد از عید فطر آغاز می شود

سرپرست بنیاد مسکن گلستان از آغاز ساخت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در استان بعد از عید فطر خبر داد.

سیدمحمد حسینی، با اشاره به شناسایی محرومان فاقد مسکن در استان اظهار داشت: در این طرح قرار است 3 هزار واحد مسکونی در استان احداث شود که اولویت با مددجویان فاقد مسکن نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی است.

وی افزود: بعد از عید سعید فطر ساخت 2 هزار و 200 واحد مسکونی ویژه محرومان در یکی از روستاهای مناطق محروم در استان آغاز می‌شود.

سرپرست بنیاد مسکن استان با اشاره به تأمین اعتبار موردنیاز برای ساخت این واحدها گفت: 195 میلیارد تومان اعتبار در قالب ساخت مسکن محرومان به استان اختصاص داده شده است.
وی یادآور شد: این واحدهای مسکونی در قالب تفاهم نامه بنیادمسکن، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان برنامه و بودجه است که بخشی از هزینه‌های ساخت این واحدها در قالب کمک بلاعوض خواهد بود.

حسینی افزود: در این طرح 40 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض به واجدان شرایط پرداخت می‌شود. ضمن اینکه برای تسهیل در روند ساخت، ضمانت زنجیره‌ای در این طرح مصوب شده است.

سرپرست بنیاد مسکن استان همچنین بیان داشت: در سیل سال گذشته نیز هم یک هزار و 300 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و 5 هزار و 400 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تعمیر و یا ساخته شد.

منبع/ تسنیم 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار