مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 12 May 2020

احسان گوهری راد اظهار کرد: پیرو تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس دوره ابتدایی و متوسطه به غیرازمراکز پیش دبستانی ومدارس استثنایی، از روز ۲۷ اردیبهشت به مدت یک ماه بازگشایی می‌شوند .

وی افزود: حضور مدیران، معلمان، دبیران و همه عوامل اجرایی مدرسه در آموزشگاه الزامی بوده اما حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و الزام دانش آموزان به حضور در مدرسه ممنوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به عضویت ۱۰۰ درصدی مدارس استان در شبکه شاد تصریح کرد: آموزش دانش آموزان در زمان بازگشایی مدارس نیز از طریق شبکه شاد پیگیری می شود.

وی بیان کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا با استفاده از همه ظرفیت های شهرستانی اعم از فرمانداری ها، بخشداری ها، مراکز بهداشتی درمانی، هلال احمر، سپاه، بسیج، گروه های مردم نهاد ودهیاری ها و... قبل از بازگشایی، کلیه مدارس ضد عفونی و گند زدایی شوند .

گوهری راد ادامه داد: تجهیز مدارس به صابون مایع از الزامات بوده واستفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله گذاری برای دانش آموزانی که وارد مدرسه می شوند ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: کلیه فعالیت های اردویی و بوفه مدارس تعطیل بوده وبرنامه آموزشی دانش آموزان مطابق برنامه هفتگی درسی خواهد بود و تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت.

گوهری راد یادآورشد: پایان آموزش درفضای مجازی برای پایه دوازدهم ۱۰خرداد است و امتحانات این پایه از ۱۷خرداد آغاز می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: درفرصت باقیمانده، اولیا دانش آموزان و مدیران مدارس برای ثبت نام کتب درسی در سامانه اقدام کنند. 

منبع/ خبرآنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار