مدیرکل اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: افرادی که دارای سهام عدالت هستند تا هشتم خردادماه جاری فرصت دارند تا وضعیت آزادسازی سهام خود را مشخص کنند.
کد خبر: ۸۴۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 12 May 2020

وضعیت آزادسازی سهام عدالت تا 8 خرداد است

داوود طبرسا امروز در این گفت و گو اظهار کرد: افرادی که دارای سهام عدالت هستند تا ساعت 24 تاریخ هشتم خردادماه جاری فرصت دارند تا از طریق مراجعه به آدرس الکترونیکی سهام عدالت، سهام خود را آزاد کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که روش مستقیم آزادسازی سهام عدالت را از طریق سامانه انتخاب می‌کنند حدود دو ماه پس از ثبت درخواست می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان که معروف به سامانه «سجام» است از تعداد سهام تخصیص‌یافته نزد شرکت‌های سهام‌عدالت مطلع شوند.

* افرادی که سود سهام‌عدالت را دریافت نکردند به صورت یکجا واریز می‌شود

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان گلستان ابراز کرد: امکان معامله‌پذیری سهام‌های تخصیص‌یافته در آینده منوط به مراجعه به سامانه «سجام»، ثبت‌نام و احراز هویت در مراکز تعیین شده در دفاتر پیش‌خوان است.

طبرسا در خصوص پرداخت نشدن سود سهام‌عدالت برخی از افراد خاطرنشان کرد: افرادی که سود سهام عدالت خود را در سنوات گذشته دریافت نکردند بدانند که سود سهام آنها در نزد سازمان خصوصی‌سازی محفوظ است و سود سهام آنها به صورت یکجا پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: افرادی که تاکنون به هر دلیلی نتوانستند سهام عدالت دریافت کنند یا ثبت‌نام آنها نیمه‌تمام ماند و یا اصلا ثبت‌نام را انجام ندادند با توجه به اینکه در قانون و دولت مجوز قانونی در این زمینه صورت نگرفته است امکان ثبت‌نام سهام عدالت برای آنها وجود ندارد.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار