امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت:برگزاری ورزش های بومی و محلی وبرنامه های فرهنگی موثر و هدفمند برای جوانان در ایام فراغت و با رعایت تمام پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان انجام می شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 27 May 2020

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:توسعه امکانات ورزشی و توجه به بازی ها و ورزش های بومی محلی گامی مهم در سلامت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی خاطر نشان کرد: تجهیز خانه های ورزش روستایی در راستای بحث استعداد یابی در مناطق روستایی باید در اداره ورزش و جوانان مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان هرسین افزود:ایجاد مدارس ورزشی در تمامی رشته های ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان بعد از بازگشایی مجدد فعالیت های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان انجام می شود.

شاه آبادی در پایان گفت:برگزاری مسابقات فرهنگی حفظ و قرائت قرآن در سطح مساجد ، ایجاد پایگاههای قرآن بخوان جایزه ببر در مصلای نماز جمعه شهر های هرسین و بیستون ، انجام برنامه ریزی های لازم به منظور جایگزین کردن برنامه های تجمعی و برگزاری کلاسهای امداد و کمک های اولیه توسط جمعیت هلال احمر از برنامه های انجام شده در شهرستان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار