اجرای طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای هوشمند در کلانشهر اصفهان آغازشد.
کد خبر: ۸۵۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 27 May 2020

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: اجرای این طرح در مناطق 1، 5 و 6 شهرداری با هدف کاهش بار ترافیک شهری و تخلفات ایستایی از جمله پارک دوبل، صرفه جویی در زمان، عدالت اجتماعی در استفاده فضای شهر، رونق کسب و کارهای مجاور خیابان به علت فرصت پارک برای افراد بیشتر صورت گرفته است.

داریوش امانی افزود: این طرح در 13 خیابان شمس آبادی، طالقانی، شیخ بهایی، کاشانی، شیخ صدوق میانی و جنوبی، چهارباغ بالا، خیابان توحید شمالی، میانی و جنوبی، نظر شرقی و غربی و نیکبخت از ساعت 7 تا 21 به غیر از روزهای تعطیل اجرا می‌شود.

وی گفت: با اجرا شدن این طرح نه تنها ارتباط مالی مستقیم بین پارکبان با راننده قطع می شود ، بلکه به تجهیزات هزینه‌ساز و کم‌اثری همچون پارکومتر هم نیاز نخواهد بود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: از جمله مزایای این طرح هوشمند، توانایی ثبت لحظه‌ای پلاک ماشین، اتصال به دیتا بیس و جریمه متخلف در همان لحظه، امکان مدیریت نیم ساعت رایگان اول برای هر پلاک در یک خیابان و در یک روز، امکان اتصال و ارائه سرویس به سامانه تشخیص و صدور جریمه الکترونیک با درصد خطایی نزدیک به صفر است.

داریوش امانی گفت: در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، متقاضیان لازم است برای ثبت‌نام و درج مشخصات خودرو به سامانه park.mytraffic.ir مراجعه و از سه طریق اصفهان کارت، پرداخت اینترنتی در پایگاه اینترنتی مربوطه و اپلیکیشن اصپارک هزینه خود را پرداخت کنند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر اجرای طرح با شماره تلفن 34035 تماس بگیرند یابه نشانی اینترنتی park.mytraffic.ir کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار