چرا گرفتن نوار مغز را برای همه تجویز می‌کنند؟. هر کس با هر بیماری از افسردگی و تومور مغزی و ضربه‌ی سر و هیدروسفالی و... به این دزدان مراجعه کند، ابتدا کلاه نوار مغزی را بر سرش گذاشته! و در حد ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان از بیمار برای انجام کاری که در اغلب موارد هیچ‌گونه خیری ندارد دزدی می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 28 May 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ هر سازمان و موسسه‌ی حقوقی و یا هر شخص حقیقی در حوزه عملکردی خود باید پاسخگوی اعمال و کردارش باشد و اگر نظارت بر عملکرد افراد و سازمانها وجود نداشته باشد هرج و مرجی ، بی‌انظباطی در جامعه حکم‌فرما خواهد شد.

به عنوان مثال هرکسی بخواهد جنسش را به قیمتی دلخواه بفروشد یا در مورد ساعت کار ادارات و سازمانها هر کس هر وقت خواست برود و بیاید. در مشاغلی که با جان و سلامتی مردم در ارتباط هستند این نظارت دو چندان باید گردد.

نوار مغزی یا کلاه شرعی؟

بیمار دردمند است و انسان در حالت درد و اضطرار برای خود و یا اطرافیان بیمارش هرکاری می‌کند و هر هزینه‌ای را پرداخت می‌کند. به قول قدیمی‌ها دستش زیر ساطور است و چاره‌ای جز تبعیّت ندارد.

اخاذی و دریافت وجه نابه‌جا و یا اضافه به منظور درمان بیماری که دردمند است مصداق دزدی و مغایر با شرافت انسانی است.

نوار مغزی یا کلاه شرعی؟

پزشکی که سوگند پزشکی خورده باشد یا نه در صورت دست زدن به عملی که موجب «ضرر و زیان» مالی و جانی برای بیمارش گردد بایستی پاسخگو باشد.

استفاده‌ی نابه‌جا از پارا کلینیک به منظور استحصال مال اضافه توسط پزشک مصداق دزدی بی‌شرمانه‌ است. درچنین مواردی هم مال بیمار و در مواقعی حتی جان بیمار توسط پزشک خاطی به تاراج می‌رود.

نوار مغزی یا کلاه شرعی؟

یکی از این روش‌های ناپسندی که توسط گروهی از پزشکان انجام می‌شود گرفتن نوار مغز از بیمار است. اینکه نوار مغز برای چه بیمارانی در مطب باید گرفته شود و پزشک معالج آیا می‌تواند برای مال اندوزی بیشتر به بیمارانش گرفتن نوار مغز را اجبار کند را چه کسی بایستی نظارت کند یک داستانه و اینکه نوار مغز استاندارد چیست خودش قصه‌ی دیگری دارد..

در حال حاضر نوار مغز توسط سه دسته از پزشکان تجویز می‌شود؛
۱- نرولوژیست
۲- اعصاب و روان
۳- جراح مغز و اعصاب

نوار مغزی یا کلاه شرعی؟

گرفتن نوار مغزی در بیمار با سردرد شدید ناگهانی در مطب و سپس ارجاع بیمار برای گرفتن سی تی اسکن

گروهی از این پزشکان که به هر دلیلی از درآمد کمتری برخوردار هستند برای کسب درآمد بیشتر به استفاده‌ی نابه‌جا و غیرضروری و همچنین غیراستاندارد و در دفعات مکرّر برای بیماران خود اقدام می‌نمایند!.
این پزشکان بخوانید (دزد و خلافکار) که در حوزه‌ی کاری خود موفق نیستند از نوار مغز برای پر کردن جیبشان استفاده می‌کنند.
اول اینکه چرا گرفتن نوار مغز را برای همه تجویز می‌کنند؟. هر کس با هر بیماری از افسردگی و تومور مغزی و ضربه‌ی سر و هیدروسفالی و... به این دزدان مراجعه کند، ابتدا کلاه نوار مغزی را بر سرش گذاشته! و در حد ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان از بیمار برای انجام کاری که در اغلب موارد هیچ‌گونه خیری ندارد دزدی می‌کنند.

نوار مغزی یا کلاه شرعی؟

انجام نوار مغزی اغلب توسط منشی و به شکل غیراستاندارد انجام می‌شود و علاوه بر هدر دادن پول بیمار در مواقع اورژانسی سلامتی و روند درمان را هم به تأخیر می‌اندازد.

مثلاً بیمار با فشار خون بالا و علائم خونریزی مغزی نیازی به نوار مغزی ندارد ولی این دزدان با گرفتن نوار مغزی از چنین بیماری سلامتی وی را به خطر می‌اندازند.

بیماران با سردردهای تنشی و میگرنی ماهیانه نوار مغز می‌شوند و توضیح دزدان نابکار این است که می‌خواهند شدت میگرن و سردرد را پس از درمان بررسی کنند. بیماران چرا بدون سابقه‌ی بیماری خاص مغزی و تشنج مرتباً نوار مغزی می‌شوند؟.

نوار مغزی یا کلاه شرعی؟

گرفتن نوار مغز در دو ورق کاغذ A4 توسط منشی دیپلمه‌ی بیمار و دریافت ۳۴۰ هزارتومن از بیمار طی چند دقیقه

انجام نوار مغزی غیراستاندارد در یک یا دو برگ کاغذ A4 توسط منشی پزشک آنهم قبل از ویزیت بیمار و قبل از ورودش به اتاق پزشک را غیر از دزدی چه می‌توان نامید. از قدیم گفته‌اند چو دزدی با چراغ آید گزیده تر برد کالا...

لازم است سازمانهای نظارتی جهت حمایت و حفاظت جان و مال بیماران بی نوا به این سارقین بی‌انصاف نظارت بیشتری داشته باشند.

هر چند شکی نیست که اینگونه افراد که مایه‌ی ننگ و بی آبروییِ در جامعه‌ی پزشکی پاک و سالم هستند در همین دنیا به سزای اعمالشان برسند.

این مدل پزشکان خودشان هم خوب می‌دانند که چوب خدا صدا ندارد و چندین برابر این پولها را از راهی که فکرش را هم نمی‌کنند از دست خواهند داد.

اخبار مرتبط:

 نوار مغزی شده گردنه‌گیری از فقرا

نوار مغزی گران‌ترین کلاه بر سر بیماران از همه جا بی‌خبر!

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار