مدیر نظارت برمواد غذایی،آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از امحای حدود ۱۷۰ تن موادغذایی غیرقابل مصرف طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 30 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،شهریار مستوفی اظهار داشت: 170 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف طی سال گذشته در استان کرمانشاه توسط کارشناسان این مدیریت توقیف و امحاء شد.

وی ادامه داد: طی سال گذشته 613 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در سطح واحدهای تولیدی و عرضه توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو به عمل آمده است.

مدیر نظارت برمواد غذایی، آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: طی این اقدامات حدود 170 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف امحا شده و همچنین در این بازدیدها 57 هزار و 196 قلم مواد غذایی و 19 هزار لیتر مواد بهداشتی کشف و توقیف شده است.

وی گفت: یکی از وظایف کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو پایش مداوم و نمونه‌برداری و بررسی محصولات سطح عرضه است که این کار به صورت روزانه توسط کارشناسان این مدیریت به طور مستمر در حال انجام است.

مستوفی اضافه کرد: مردم نیز درهنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا ودارو و همچنین تاریخ تولید وانقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار