یکی از طرح‌های مهم شهرداری است که محیطی مناسب، ایمن و شاداب برای شهروندان ساروی فراهم کرده تا ساروی‌ها از مجموعه خدمات متنوع این طرح با محوریت سلامت و ارتقای نشاط اجتماعی بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۵۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 31 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، شهردار مرکز استان مازندران گفت: چشم‌انداز مدیریت شهرداری توجه به نشاط اجتماعی وکاهش آسیب‌های اجتماعی است و همسو با این رویکرد ساخت ۱۴کیلومتر جاده سلامت در دستور کار قرار گرفت.

 عباس رجبی به همراه معاونین و مدیران شهری در بازدید از منطقه سکوتپه با تاکید بر احداث جاده سلامت افزود: احداث جاده سلامت یکی از طرح‌های مهم شهرداری است که محیطی مناسب، ایمن و شاداب برای شهروندان ساروی فراهم کرده تا ساروی‌ها از مجموعه خدمات متنوع این طرح با محوریت سلامت و ارتقای نشاط اجتماعی بهره مند شوند.

وی افزود: عملیات عمرانی فاز نخست این جاده در منطقه جنگلی سکوتپه در منطقه سه شهری به طول ۴ کیلومتر و عرض ۲.۵ متر اجرا می‌شود.

رجبی گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جاده سلامت، ایستگاه هایی طراحی خواهد شد تا شهروندانی که در این مسیر پیاده روی می‌کنند از امکانات آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: احداث نمازخانه، سرویس بهداشتی و ایستگاه پلیس از دیگر مواردی است که در این مسیر گردشگری اجرا می‌شود.

ساری مرکز استان مازندران حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۳۱۰ هزار نفر آنها در شهر ساری زندگی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار