در این روزهای دشوار شیوع ویروس کرونا، هرچه سطح تماس انسان‌ها به اشیاء مختلف کمتر باشد، احتمال ابتلا به کرونا کمتر خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 31 May 2020

شست و شوی دست

به گزارش تابناک سمنان: ویروس کرونا، ویرسی کشنده برای انسان است و در دسته بیماری های خطرناک قرار گرفته است. همین امر سبب شده است تا دانشمندان در تلاش باشند تا هرچه سریعتر دارویی برای نابودی آن کشف کنند و بتوانند جلوی مرگ و میرهای ناشی از آن را بگیرند. اما نکته مهم اینجاست که همیشه پیشگیری بهتر از درمان بوده و بهتر است تا زمان کشف قطعی داروی کرونا، طرز زندگی انسانها به گونه ای باشد که خطر ابتلا به این بیماری در آنها کاهش یابد.

یکی از شایع ترین موارد ابتلا به این بیماری، تماس افراد با یکدیگر و یا اشیاء پیرامون زندگی است و هرچه سطح تماس افراد با محیط اطراف کمتر باشد، قاعدتا احتمال ابتلا به کرونا کمتر خواهد بود.

در همین میان برخی متخصصان دستگاه های شست و شویی را طراحی کرده اند که برای شستن دستها نیازی به لمس شیر آب و یا سایر ظروف مواد شوینده نمی باشد که یکی از آنها را در فیلم زیر مشاهده می کنید.

این ماشین اتوماتیک، کار شست و شوی دست‌ها را در کمتر از ۱۲ ثانیه انجام می‌دهد و در این زمان کوتاه، مواد شوینده را همراه با آب به دستان شما می رساند و در نهایت مایع داخل دستگاه را با مواد ضدعفونی همراه می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار