فتحی گفت: با اشاره به اینکه عرضه هر نوع دخانیات و قلیان بنا به دستور مقامات قضایی در تمام محل های کسب ممنوع است، تصریح رکد: در صورت مشاهده یا گزارش با واحد متخلف برابر قانون برخورد و پلمب می شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 31 May 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدنبی فتحی» گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با «کرونا»، واحدهایی که پیش از این و براساس مصوبه همان ستاد صنف پر خطر قلمداد شده اند (رستوران ها، طباخی ها، فست فود ها، قهوه خانه های سنتی و...) می توانند از پذیرش میهمان و مشتری در محل کسب خود با رعایت نکات بهداشتی اقدام کنند.

 

رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان جهرم با تاکید بر لزوم رعایت کامل پروتکل بهداشتی در محیط و بهداشت فردی، افزود: همچنین وضعیت ظاهری مناسب اعم از پوشیدن روپوش تمیز و بهداشتی، دستکش، کلاه و ماسک باید مورد توجه واحدهای صنفی قرار بگیرد.

 

وی به پذیرش مشتری در داخل مغازه به میزان ۵۰ درصد وضعیت موجود، تاکید کرد و گفت: قرار دادن میز در مبادی ورودی و تجهیز به مواد ضدعفونی کننده و دستمال کاغذی جهت استفاده ارباب رجوع لازم و ضروری است.

 

فتحی با اشاره به ضرورت نظارت بر پخت کامل اغذیه به خصوص گوشت های قرمز و سفید در رستوران ها، فست فودها و...، بیان کرد: همچنین در اختیار قرار دادن دستگاه کارت خوان به مشتری جهت تسویه حساب ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به اینکه عرضه هر نوع دخانیات و قلیان بنا به دستور مقامات قضایی در تمام محل های کسب ممنوع است، تصریح رکد: در صورت مشاهده یا گزارش با واحد متخلف برابر قانون برخورد و پلمب می شود.

 

رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان جهرم در مورد بازگشایی تالارهای پذیرایی نیز گفت: تا کنون دستوری از وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با «کرونا» مبنی بر بازگشایی تالارهای پذیرایی اعلام نشده و این واحدها همچنان باید بسته باشند.

برچسب ها: کروتا ، رستوران ها ، تالار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار