کد خبر: ۸۵۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 31 May 2020
۴۵ تن از کادر فنی و بازیکنان تیم داماش گیلان به جهت غربالگری بیماری کووید ۱۹ و همچنین به‌منظور ازسرگیری تمرینات فشرده خود برای مهیا شدن در رقابت‌های پیش رو تست کرونا دادند.
داماشی‌ها تست کرونا دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان به‌منظور ازسرگیری تمرینات تست کرونا دادند.

تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم داماش گیلان در راستای مصوبه ستاد کرونا و از شرط‌های سازمان لیگ برای آغاز تمرینات ورزشی جهت حضور در رقابت‌های لیگ یک فوتبال است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر پزشکی این تیم انجام‌گرفته است.

گفتنی است در کنار تست کرونا، آموزش کامل جهت نحوه انتقال ویروس کرونا، روش‌های پیشگیری، علائم بیماری، بهداشت فردی و گروهی و اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی به بازیکنان و کادر فنی داماش داده شد.

سیامک نجدی، مدیر اجرای تیم داماش گیلان در حاشیه تست کرونا بازیکنان و کادر فنی این تیم در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: تست کرونا در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا در ورزش و به‌منظور ازسرگیری تمرینات تیم داماش آغازشده است.

وی با بیان اینکه تست کرونا از ۴۵ تن از داماشی‌ها به‌منظور غربالگری بیماری کووید ۱۹ انجام‌شده، افزود: تمرینات تیم داماش پس از مشخص شدن نتایج آزمایش‌های کرونا از سر گرفته خواهد شد.

میثم محبوب، مدیر روابط عمومی تیم داماش گیلان نیز در حاشیه تست کرونا در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا، حدود سه ماه رقابت‌های تیم فوتبال در کل کشور بنا بر تشخیص ستاد مقابله با کرونا تعطیل بود.

وی با بیان اینکه در پی علاقه‌مندی هواداران فوتبال، ستاد ملی کرونا با ازسرگیری تمرینات در ورزش موافقت کرده، افزود: تیم‌های لیگ بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا و سازمان لیگ برای ازسرگیری فعالیت‌های خود مشروط به تست کرونا از کادر فنی و بازیکنان و غربالگری بیماران احتمالی کووید ۱۹ هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار