مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان از آمادگی کامل آموزش‌وپرورش برای شروع سال تحصیلی جدید در استان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 01 September 2020

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان از آمادگی کامل آموزش‌وپرورش برای شروع سال تحصیلی جدید در استان خبرداد.

احسان گوهری راد در این گفت‌وگو اظهار کرد: از ۱۵ شهریورماه قطعاً شروع سال تحصیلی را در استان همزمان با سراسر کشور خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در بازگشایی مدارس و پروتکل‌ها تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، افزود: در شهرستان‌های با وضعیت قرمز کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. البته در صورت اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی، به دنبال این هستیم در مدارس کوچک در روستاها و مناطق کم‌جمعیت با تعداد دانش‌آموز کم که امکان فاصله‌گذاری اجتماعی وجود دارد، کلاس‌های حضوری را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های زرد که محتمل‌ترین شرایط در استان گلستان است، با احتمال زیاد کلاس‌ها را به‌صورت زوج و فرد خواهیم داشت. دانش‌آموزان هر کلاس به دو قسمت تقسیم می‌شوند و به‌صورت زوج و فرد کلاس‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

گوهری راد بیان کرد: در شهرستان‌های با وضعیت سفید مشکلی برای برگزاری کلاس‌ها وجود ندارد.

وی گفت: ما تا آخر این هفته منتظر تصمیم ستاد کرونا استان و کشور هستیم تا وضعیت شهرستان‌ها مشخص شود و بر اساس آن اطلاع‌رسانی را برای خانواده‌ها و مدارس انجام خواهیم داد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان تصریح کرد: آموزش‌وپرورش استان آمادگی کامل را از نظر فضای آموزشی، کلاس، معلم و... برای شروع سال تحصیلی جدید دارد و مشکلی از این بابت نداریم.

گوهری راد بیان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان گلستانی به شبکه شاد متصل خواهند شود. به دنبال این هستیم با توجه به بسترسازی که در بخش زیرساخت در حال انجام است، این میزان را افزایش دهیم.

 

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار