کد خبر: ۸۹۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 12 September 2020

 

 

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در شیمیدر به عنوان سرمربی اظهار داشت: مسئولان این باشگاه یعنی هنریک درغوکاسیان و امیرحسین صفرزاده به من لطف داشتند و این پیشنهاد را دادند و من هم با بررسی جوانب پذیرفتم و مشغول شدم.

وی گفت:‌قبلا با این مجموعه کار کردم و با شرایط آنها آشنا هستم. شیمیدر هم یکی از تیم‌های خصوصی است و از جیبش خرج می‌کند و به این ترتیب تنور لیگ را داغ می‌کند.

* به عنوان آخرین تیم بازیکن گرفتیم، اما مدعی قهرمانی خواهیم بود

سرمربی تیم بسکتبال تیم شیمیدر در مورد اینکه آخرین تیمی بودید که بازیکن جذب کردید، گفت: سعی کردیم بهترین نفراتی که باقی مانده بودند با هم اندیشی مدیران باشگاه جذب کنیم و تیمی داشته باشیم که شخصیت رقابت با مدعیان را داشته باشد و با حضور دو یار خارجی مدعی قهرمانی باشد. درست است که به عنوان آخرین تیم بازیکن جذب کردیم اما این توجیه نخواهد بود. بازیکنان باید به سطحی برسند که بردن را باور کنند.

وی ادامه داد:‌در کنار نفرات داخلی دو یار خارجی هم جذب می‌کنیم تا یکی از تیم‌های مدعی باشیم. البته این را هم باید در نظر بگیریم که موفقیت یک چرخه است و همه باید کمک کنند. شیمیدر نماینده قم است و مسئولان سیاسی و ورزشی این استان باید تیم را حمایت کنند تا با پشتیبانی آنها بتواند مدعی باشد و توقعات را برآورده کند. ما هم به عنوان کادر فنی سعی می‌کنیم کارمان را درست انجام دهیم.

هاشمی در مورد اینکه آیا قراردادتان به ثبت رسیده یا نه،‌گفت: بله کار قرارداد تمام شده و باشگاه هم رسما اعلام کرد. امیدوارم بتوانم از این امتحان سربلند بیرون بیایم.

*  مهرام و شیمیدر هویت بارزتری به لیگ  می‌دهند

وی که با مهرام افتخارات زیادی را در لیگ ایران و آسیا کسب کرده در پاسخ به این سؤال که چطور در این تیم نماند، گفت:‌تصمیماتی گرفته شد و به خوبی و خوشی این اتفاق افتاد. جزئیات را باید مسئولان خود باشگاه بگویند. مهرام به عنوان یک باشگاه خصوصی خدمات زیادی به بستکبال ایران کرده و من هم از آنها ممنونم. بودن تیم‌هایی مانند مهرام و شیمیدر هویت بارزتری به لیگ  می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار