مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی گفت: توزیع سه هزار بسته معیشتی، اطعام در قالب ۵۶ هزار غذای تبرکی حضرت و توزیع بیش از ۱۸۳ هزار ماسک و مایحتاج بهداشتی توسط این قرارگاه انجام‌شده است.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 22 September 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور در سخنانی با اشاره به فعالیت های قرارگاه فرهنگی و جهادی فاطمی اظهار داشت: این قرارگاه فعالیت‌های خود را در دو عرصه "کرامت فاطمی" و "احسان فاطمی" برنامه‌ریزی و اقدامات ارزشمندی را با کمک مردم و خیرین به ثمر رسانده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی افزود: از ابتدای ماه محرم این قرارگاه با ایجاد کارگاه تولید ماسک جهت تأمین ماسک برای هیئت‌های مذهبی و مواکب حسینی زمینه اشتغال و درآمدزایی حدود 70 خانواده محروم را فراهم کرده است.

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی بیان کرد: حمایت از خدمات فرهنگی و اجتماعی علی‌الخصوص در حوزه محرومان و مستضعفان ازجمله مطالباتی است که از آستان مقدس می‌شود.

بهشتی پور با اشاره به اقدامات قرارگاه جهادی فاطمی عنوان کرد: این اقدامات به‌صورت مستمر به‌ویژه در بحران‌هایی مثل سیل، زلزله و بیماری‌های همه‌گیر مانند کرونا در قالب‌های مختلف و متنوع انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: توزیع سه هزار بسته معیشتی، اطعام در قالب 56 هزار غذای تبرکی حضرت و توزیع بیش از 183 هزار ماسک و مایحتاج بهداشتی انجام‌شده است و این طرح با حمایت از هیئت‌های مذهبی و تقویت آنان تا اربعین حسینی ادامه دارد.

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی ادامه داد: در سال جدید اقدامات زیادی از سوی گروه‌های جهادی و مردمی در سطح جامعه شکل گرفت که آستان مقدس نیز اقدامات ارزشمندی را در این زمینه انجام داد.

بهشتی پور گفت: ازجمله اقدامات گروه‌های جهادی توزیع بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان و ایام دهه مبارک کرامت و ولایت میان خانواده‌های آسیب‌دیده و محروم، همچنین اعزام خادمان و سفیران کریمه جهت تقدیر از مدافعان سلامت در استان‌های مختلف است.

وی با اشاره به طرح کرامت فاطمی افزود: این طرح با مشارکت موسسه فرهنگی اقتصادی زائر در راستای توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی اقشار آسیب‌دیده و مستضعف جامعه برنامه‌ریزی‌شده است.

بهشتی پور با اشاره به اهداف طرح کرامت فاطمی تصریح کرد: با شناسایی خانواده‌های محروم ازجمله زنان سرپرست خانوار نسبت به شناسایی مهارت‌ها و هدایت به سمت مشاغل خانگی به‌منظور خود درآمدزایی آنان برنامه‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای اجرای طرح فرهنگی همیاران خانواده جهت ارائه خدمات فرهنگی به این خانواده‌ها در دستور کار قرارگاه قرارگرفته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار